Loading...
dk

Blackvue indstillinger | Tesla Forum

larsenjan
larsenjan Jan 3 '16
Jeg har fået installeret er Blackvue 650. Jeg syntes at det virker som camera optager konstant, også i P mode. Har prøvet at justere lidt på følsomhed. Hvilke erfaringer, settings bruger i?
Mugge
Mugge Jan 3 '16
Prøv at checke om det er det forreste kamera eller det bagerste der optager, prøv herefter at kigge optagelserne igennem. Der skal kun bevægelser fra grene eller regndråber på ruden for at der optages
Raymond
Raymond Jan 3 '16

Hej Jan,

Den skal optage i begge situationer, men med færre billeder pr. sekund, når den er parkeret.

Klaus_
Klaus_ Jan 3 '16
Jeg tror ikke der er forskel på antal billeder Per sekund når den er parkeret. Det har jeg ikke set noget om i indstillingerne eller optagelserne.

Men dens motion detektor er ekstrem følsom. Jeg har sat min helt ned til 1.
Raymond
Raymond Jan 3 '16

In parking mode recording, the recording frame is reduced to 15 fps.

In the parking mode, recordings are made only when a motion is detected by
the camera (motion detection) or an impact is imparted to your car (G-sensor).

http://blackvueshop.co.uk/wp-content/uploads/2013/12/DR650GW-2CH_Manual_EN_Ver.1.00.pdf

Forummets indlæg er redigeret af Raymond Jan 3 '16
Klaus_
Klaus_ Jan 3 '16

Super. Der er heller ikke behov for mere end 15 fps i parkering-mode. Synes bare ikke jeg har bemærket nogen forskel på de P-klip jeg har set, men det må jo være der så :)

Desværre er motion detectoren stadig al for følsom, selv helt nede på "1". Jeg holder til dagligt på en P-plads hvor der er både trafik fra mennesker og biler og træer der bevæger sig, så kortet bliver ret hurtigt fyldt op....