Loading...
dk

SOLGT: 4 stk Michelin Pilot Sport 3, 245/45 R19 (kun dæk) | Tesla Forum

SQLCPH
SQLCPH Jan 3 '16

Teslas originale 19" Michelin sommerdæk der kun har kørt 250 km. Blev afmonteret org. fælgene da jeg skiftede til vinterdæk. Konen siger at vi ikke har plads til mere i krybekælderen ;-)

Pris for alle 4 dæk er fast og sat til 5.000 kr - afhentet i Lyngby. (nypris 7.500 kr)

Send en PB hvis du er interesseret i at købe.

 

Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Feb 20 '16
Genild
Genild Jan 3 '16
Har du overvejet at sætte konen til salg i stedet Søren, for en kort stund vil livet med garanti virke nemmere.
Godt nytår herfra, Lars
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 3 '16

Søren har skam fat i den lange ende... Konen er forvist til krybekælderen og det er derfor at hun nu snart ikke kan finde finde plads til mere... ;-)

Genild
Genild Jan 3 '16
Ja det er nok det klogeste at beholde konen, jeg er også lidt i tvivl om ikke fire næsten nye dæk ikke giver mere i kassen, nu om dage.
Fortsat godt salg Søren og så skal trol'ene nok spam'e en anden streng :-)
Hygge herfra til hele familien
SQLCPH
SQLCPH Jan 3 '16

Gustavsfar1: Ja, hvordan vidste du det? :-) Hun synes pladsen er trang og vejen ud til vaskemaskinen er blevet blokeret af de fine dæk - det skal man selvfølgelig lytte til, derfor salgsannoncen.

Genild: Har overvejet det, men hvem vil ellers have mig med hus, Tesla og en stor espressomaskine med kværn og rister til ;-) Der kommer sikkert andre ting på vejen der fylder og koster penge - jeg orker ikke at starte forfra med en ny uforstående fruentimmer;-) Jeg tror jeg beholder fruen her og moderen til min søn og sælger dækkene der trods alt også giver mere kapital - korrekt set genild - der dog ikke (hvad jeg ved af) har mødt fruen min endnu ;-)

lysmanden
lysmanden Jan 7 '16
Søren: det er vigtigt ikke at blokere vejen til vaskemaskinen

Sig til hvis du sælger mocca risteren :)
Dette emne er låst