Loading...
dk

Tesla Model S brugtbilsmesse 2016 (?) | Tesla Forum

priess
priess Jan 3 '16

Dette er blot en idé. Vi er mange private med en Model S til salg, og selv om nogle måske synes at der kunne være en interessekonflikt i at stille op sammen med andre i samme situation, så synes jeg det kunne være fedt at samles til et arrangement, hvor potentielle købere kunne se udvalget, snakke med sælgerne og få prøveture. Er klar over, at det kan risikere at blive "købers marked", men kan personligt sagtens leve med den situation. 

Tænker at det måske skal være med invitation via forum, for at der ikke kommer for mange som bare vil ud at køre Tesla. Selvfølgelig skulle alle Teslaejere uden noget til salg være velkomne, og måske kunne der også handles nogle fælge etc.

Er dette noget som kunne have interesse, og er der forslag til hvor og hvornår det i givet fald kunne afholdes?

Jeg deltager gerne i planlægning, men ser gerne at andre melder sig under fanen.

Hvad siger I?

/Morten

DeaconWP
DeaconWP Jan 3 '16

Super ide.

Jeg ser ud fra din profil, at du nok helst vil holde et sådan arrangement øst for Storebælt.

Jeg tror ikke det bliver købers marked. Det bliver bare nemmere at bestemme sig, og vil de ikke have din bil til din pris, kan de da bare tage den anden. Når den er solgt, kommer der en ny køber til din bil.

priess
priess Jan 3 '16
Du har nok ret mht. markedet, Deacon. Men mht. øst/vest kører jeg da gerne over broen. Det ville jo nok give mest meningat holde det der hvor der er flest sælgere. Lad os se om jeg er den eneste på forum ;-)
Tue
Tue Jan 3 '16
"mange private" er ifølge bilbasen faktisk kun 29 stk. fordelt på hele Danmark, men fin ide hvis der kan samles omkring 10.