Loading...
dk

Støj fra mobiltelefon | Tesla Forum

egernmus
egernmus May 6 '14

Er der nogen, der har fundet et godt sted at parkere mobiltelefonen, så den ikke får til at skratte og larme i højtalerne med jævne mellemrum? :-) 

supergaard
supergaard May 6 '14
I kopholderen eller i dørhåndtaget (eller på sædet foran mig) er mine bedste bud... Gulvet i mellem sæder og hylden under den store skærm er no-go :)

Har rejst det som sag på Kirstinehøj, de havde ikke hørt om det, men efter min henvendelse havde de selv bemærket det meget udpræget på enkelte biler. Tror det er meget afhængigt af hvilket net man et på, hvilke frekvenser operatøren benytter, hvor langt væk masten er, hvilken telefon (tror iPhones er særligt slemme, med deres ekstremt dårlige antenner). Det er primært data-kommunikationen der kan være super irriterende... Tror kun de kan fikse det med bedre afskærmning af forstærkeren, som åbenbart sidder bag skærmen (?)
Forummets indlæg er redigeret af supergaard May 6 '14
egernmus
egernmus May 6 '14

Tak for det! Ja, midterkonsollen er i den grad no-go. Og handskerummet duer heller ikke. Men kopholderen er et meget godt bud, det må prøves :-)

TwoChops
TwoChops May 6 '14
Kopholder er et ok sted. Her kan ledning til opladning også nå
Hookmaker
Hookmaker May 7 '14
Min funker 100% når den ligger i karet mellem sæderne.
KS
KS May 7 '14

Jeg placerer min i kopholderen - som er placeret i midterkonsollen - fungerer perfekt