Loading...
dk

Tesla centerkonsol | Tesla Forum

McP
McP Jan 21 '16
Hej,

Har lige fået installeret Tesla's egen centerkonsol. Pæn og meget tilfreds indtil jeg kom hjem, fik den lukket og derefter erfarede at den ikke kan åbnes igen. Er der nogen af jer det har oplevet lignende ? Kan man selv skille konsollen af selv om man ikke kan komme ind i det store rum? Vil helst undgå at tage tilbage til Tesla og håber at kunne klare det selv. Mvh
gronkjaer
gronkjaer Jan 21 '16

Den skal vist trykkes nedad og så fremad !!! Så skulle det vist virke... :-)

Forummets indlæg er redigeret af gronkjaer Jan 21 '16
McP
McP Jan 21 '16
Tak, det virker :-)
Hilbert
Hilbert Oct 30 '19

Jeg overvejer at købe et centerkonsol (som det originale fra Tesla). Er der nogen som er interesseret i en samlet levering fra Hong Kong? Så send mig venligst en PM og oplys din e-mail adresse.

Passer til Tesla Model S Juni 2012 - Maj 2016. Bemærk bageste rum kan ikke lukkes, hvis cigarstik er i brug.

Pris incl. fragt, told, moms og importgebyr ca. 4.200 kr (til afhentning i DK).

Med venlig hilsen - Hilbert

 

Heinzzz
Heinzzz Nov 1 '19
Citat fra Hilbert

Jeg overvejer at købe et centerkonsol (som det originale fra Tesla). Er der nogen som er interesseret i en samlet levering fra Hong Kong? Så send mig venligst en PM og oplys din e-mail adresse.

Passer til Tesla Model S Juni 2012 - Maj 2016. Bemærk bageste rum kan ikke lukkes, hvis cigarstik er i brug.

Pris incl. fragt, told, moms og importgebyr ca. 4.200 kr (til afhentning i DK).

Med venlig hilsen - Hilbert

 


Kan se at den afblillede er den samme som min - jeg vil anbefale dig og se, om du ikke kan få en af de nyere versioner. Denne version har nemlig en "piano lak" låg der vipper op, og som ridses ENORMET nemt. Det ser hurtigt lidt smadret og slidt ud. De nyere versioner har en anden belægning der - evt. samme belægning som lågen der skydes frem og tilbage. ;) 

Blot en venlig opfordring. ;) 
 
Hilbert
Hilbert Nov 1 '19

Tak for info, Heinzzz. Mener kun den leveres med piano, og hvis man ønsker andet er det vel let at påføre anden overflade.

Hvad mener du med nyere versioner - jeg har kun kunnet finde denne udgave (den originale Tesla er mig bekendt udgået). Jeg bryder mig ikke om alle de andre udgaver på nettet.

Er din model den originale Tesla, eller hvor har du købt den?