@Kurt1. Nogen begrænsninger i forhold til eftermontering i DK ? Er der servicecentre i Norge med kortere ventetid ? Nogen der kender priser i Hamburg eller har forslag til hvordan man får en bedre pris hos Tesla DK ?
Er der nogen der har fået aktiveret AP til norsk pris på en dansk model s?
Hvis ja:
Hvad endte det med at koste?
Skulle bilen ind på et norsk tesla service center?
Skal på sommerferie i norge og overvejer om bilen skal have AP igen nu de 30 dages prøveperiode er slut.
Jeg har det på samme måde som dig. Har nu haft det på prøve 1 måned, der nu er udløbet. Synes egentligt godt om specielt automatisk langlys samt adaptiv fartpilot. Autopilot kan jeg fint undvære, dog rart på motorveje, hvor jeg ikke kører så meget. Jeg fandt man nemmere bliver døsig/søvnig, når autopilot er aktiveret. Der er simpelthen for lidt at lave ;)
Men... prisen er ikke det værd for mig i øjeblikket. Jeg fravalgte det ved køb at bilen til 21k. Også nu til 26.5k. Kunne måske overveje 20k i Norge, hvis det kan fjern installeres. Gider ikke køre til Norge for en software opdatering.
Alternativt kunne jeg overveje det, hvis Tesla DK laver en rabat - a la 50%. Men jeg tror ikke det kommer til at ske, da det vil pisse alle de eksisterende ejere af.