Loading...
dk

Byggedag : Tak Deacon+Crew+Danboring | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
KimT
KimT Feb 6 '16
Hej Alle,

jeg vil sige et et stort til Deacon, hans Crew samt til Danboring for at stille de store lokal til rådighed.

Selv fik jeg kun isoleret forreste skærm + justeret lyset. Ellers gik min tid med hyggelig snak samt at hjælpe andre.


Jeg håber da at også Danborings folk fik noget ud af det. Jeg fulgte ikke med i om de fik nogle kørerturer, men jeg så da at de var spørgelystne. Jeg håber da at vi opførte os så pænt at vi kan få lov til at låne dem igen ;-)

thvestergaard
thvestergaard Feb 6 '16
Alt det Kim sagde :) jeg fik dog lydisoleret 2 døre i stedet. Flot arrangement!
TwoChops
TwoChops Feb 6 '16
Også stor tak herfra :-)

Det var et meget fint og hyggeligt arrangement.

Tror desværre, jeg fik ødelagt værkørerens chancer for at få lov at købe en Tesla. I hvert fald med Ludicrous mode. Hans kone fik vist lidt kvalme ;-)


/Jeppe.

Tryl
Tryl Feb 6 '16
Tak til Deacon og Co for et super godt arrangement. Jeg var bare på besøg og fik en masse god inspiration, og en rigtig god frokost.
PEB
PEB Feb 6 '16
Jeg var også bare "observatør" og vil gerne takke for et fint arrangement. 

Det kan vi godt gentage. :-)


Som man kan se på det ene billede kan man blive helt "opslugt" af Tesla. :-)

ErikBH
ErikBH Feb 6 '16
+1
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 6 '16
Også en stor tak herfra til alle de hjælpsomme og rare mennesker der deltog i dag. Som altid en fornøjelse at være sammen med Tesla "familien" :-)
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 6 '16
EivindTriel
EivindTriel Feb 6 '16
Super arrangement. Stor tak til arrangørerne med tilhørende familie. Der var kaffe, der var sodavand, der var mad, der var god stemning. Der var alt mulig grund til at komme til "pimp min Tesla" arrangement - som min kone havde døbt det til.


Jeg fik lyd isoleret 4 døre og set hvordan fronk og trunk skal skildes ad.


Yep - jeg havde også den nyinstallerede strop ved panelerne i frontdørerne. Når først el-stik var demonteret så generede det ikke at panelet stadig hang fast på døren.


Og så et lille fif til dem som arbejder videre der hjemme: Check lige at højtaleren er monteret før alle panel og el-stik remonteres ;-)


Vi ses, og husk: Det er ALTID alle de andre på Middelfart (og især dem med AY .. nummerplader)  som ikke har forstået hvordan man lader korrekt ;-)


-Eivind

Forummets indlæg er redigeret af EivindTriel Feb 6 '16
griffel
griffel Feb 7 '16
Også en stor tak for et aldeles veltilrettelagt arrangement i går!
Lokalerne var perfekte (der havde endda været plads til lidt flere i hal 2) og organisationen kørte på skinner. Der var lidt festivalstemning over frokosten :-)
Det var min første deltagelse på en Byggedag og det var dejligt at sat ansigt på nogle af de navne man kender fra Forum. Jeg nåede at få lydisoleret alle fire døre plus frunken, så jeg nåede desværre ikke at få snakket med så mange som jeg gerne ville. Det må så blive næste gang ;-)
Tak for hjælpen med gode råd og lån af værktøj - det er dejligt vi kan hjælpe hinanden! Ellers havde jeg nok ikke turde flå så hådt i dørbeklædningen...

Godt gået DeaconWP og TheStig!


/Jakob :-)
jens2
jens2 Feb 7 '16

Hvor var det dejligt at møde ligesindet i går, som kunne svare på alt det jeg ikke viste.
på opfordring sender jeg lige et link til Corrosionx som både kan bruges til at beskytte
stål, elektronik og aluminium.
lidt info

https://www.youtube.com/watch?v=CazbJE7tWIs


Kan f.eks købes her

http://weboil.dk/category/corrosionx-produkter-153/

Korsnab
Korsnab Feb 7 '16
Også fra Korsnab-familien en stor tak til arrangører og og øvrige deltagere!
Det var super hyggeligt og lærerigt - vi er allerede igang med at skabe et behov for et dyi-projekt til næste byggedag :)
/Bente
Damhoej
Damhoej Feb 7 '16
Stor tak til Deacon , The Stig og co. for et super arrangement.

Også en tak til alle de rare og hjælpsomme Teslaister.
Er helt klart med næste gang :-)Nåede at få isoleret fordørene./Christian

Tryl
Tryl Feb 7 '16
Du har været effektiv Griffel. Var bilen helt lyddød på vej hjem?
griffel
griffel Feb 7 '16
@Tryl
Tak, jeg fik også varmen... ;-)
Jeg synes det har hjulpet en del, men forskellen var ikke helt vild stor. Ikke sådan 'Wau'! Men det hænger nok sammen med, at der viste sig faktisk at være en del plade inde i dørene i forvejen. Væsentlig mere end hos nogle af mine naboer i hallen, der også var i gang med deres døre. Min er fra oktober 15. Jeg satte bare en plade mere på når jeg nu var derinde, så nu sidder der to ovenpå hinanden mange steder...
The_Stig
The_Stig Feb 7 '16

Så er der stemningsbilleder:


Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Feb 7 '16
Dalgaard
Dalgaard Feb 7 '16
Også tak for en spændende dag og alt hjælpen. Et yderst vellykket arrangement. Fik isoleret fire døre og frunk og lavet lys.
Jeg har en 6 mm topnøgle og en forlænger med hjem, som jeg ikke kunne aflevere, da du var taget hjem. Jeg tror du var en af instruktørerne, men jeg fik ikke navnet.
TJespersen
TJespersen Feb 8 '16
Tak for en god dag (var med på en kigger)    :-)

Fik sat bedre lys i trunk/frunk i dag samt "opdateret" nose cone - tak for inspiration, Poul.

pouls
pouls Feb 8 '16
Glæder mig, at du fik lidt særpræg på de ellers helt ens biler. Tak for dine pæne ord. 
pouls
pouls Feb 8 '16
Tak til Stig for de fine billeder, og i det hele taget tak til Deacon og Stig med familier for jeres store arbejde. Det glædede mig, at stemningen var så fin. Alle var positive, hjælpsomme og glade.
KimT
KimT Feb 8 '16

Citat fra Dalgaard
Jeg har en 6 mm topnøgle og en forlænger med hjem, som jeg ikke kunne aflevere, da du var taget hjem. Jeg tror du var en af instruktørerne, men jeg fik ikke navnet.
Det lyder som min - du får lige en PM
Sider: 1 2 »