Loading...
dk

Muligt fælleskøb af StP Gold Bulk til yderligere lydisolering af døre, hjulkasser, frunk og trunk, 12 plader (4,5 kvm) evt. leveret til byggedag på Sjælland 2. april 2016 | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 8 '16

Opdatering. 

Vi er nu på 10 pakker StP og ud fra den umiddelbare interesse ser fælleskøbet ud til at kunne blive en realitet.

Send mig via en privat besked info om mobilnummer, e-mailadresse og fulde navn. Mobilnummeret er essentielt da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere.

Som jeg også nævnte ved forrige fælleskøb er der som udgangspunkt praktisk talt ingen avance i det for mig. Det beskedne overskud der var fra sidste fælleskøb blev brugt til at købe en 10 sæt plastværktøj hjem som kan bruges til afmontering af diverse plastskruer og paneler osv. i forbindelse lydisolering. Hvis vi når op på min 20 pakker køber jeg en omgang plastværktøj mere hjem til byggedagen.

Såfremt at vi kommer op på 25-30 pakker eller mere bliver prisen 700 kr. pr. pakke inkl. levering, hvilket er ca. halv pris af eksempelvis Carsounds nuværende tilbudspris inkl. fragt. Jeg tager ikke pakkerne retur når der først er betalt via mobile pay. Har man betalt og fortrudt sit køb må pladerne afsættes på forum til andre brugere.

Såfremt at man er interesseret i at være med i fælleskøbet, men ikke har mulighed for at deltage i byggedagen arbejdes der pt på en løsning med mulig afhentning på en central adresse på Sjælland umiddelbart efter byggedagen.

Vh.

Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 16 '16
KXR
KXR Feb 8 '16

Kristian, jeg aftager gerne 12 plader. har ikke mulighed for at deltage 2. april 

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 8 '16
Hej Kim.

Det er noteret. 

Såfremt at fælleskøbet bliver til noget sender jeg dig en anmodning via MP i løbet af den næste måneds tid.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 8 '16
ABCCC
ABCCC Feb 8 '16
Hej Kristian

Jeg er også aftager af en pakke

Anders
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 8 '16
Hej Anders.

Du er nu på listen som pt tæller 6 interesserede.

jonasboege
jonasboege Feb 8 '16
Lige kort: Hvor meget betyder den her isolering? Er vores bil generelt dårligt lydisoleret?

Undskyld - men jeg har kun haft billige og gamle biler og har nærmest aldrig kørt en luksusbil før, så jeg ved ikke helt hvad standarden er ;-)

Er de 700 kr. for total isolering hele vejen rundt?

Venlig hilsen Jonas

Kochen
Kochen Feb 8 '16
Hej Kristian

Jeg vil også gerne på listen.

Mvh Freddy

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 8 '16
@Jonasboege

Hvis du har en bil fra før AP dvs fra før efteråret 14 er der rigtig meget at hente ved at lydisolere. Ved nyere modeller er der også betydelig forskel, dog ikke så meget som på de ældre modeller. Til byggedag i Jylland nåede jeg kun selv at lydisolere en enkelt fordør i førersiden, og jeg kan godt gøre forskel selvom jeg har en af de nyere modeller. Klang og bas i lydanlægget er også forbedret og følelsen og lyden af døren der smækkes ditto. Måske nogle af dem som nåede længere end jeg til byggedagen og nåede at lydsiloere frunk,trunk og hjulkasser kan komme med input om hvordan de oplever effektiviteten af lydisoleringen?

Til en hel bil bruges til alle 4 døre samt hjulkasser og frunk og trunk mellem 1 og 2 kasser afhængig af hvor grundig man er.

@Freddy. Du er skrevet på :-)  

Stump69
Stump69 Feb 8 '16
Hej Kristian. Jeg har lige skrevet en besked på din private. Ser nu, at man skal regne med 1-2 pakker, så jeg vil gerne bestille 2 pakker, hvis det er det, som behøves.
Er det et job man trygt kan overlade til sin lokale bil doktor, eller skal der mere erfaring til for at gøre??

Mvh. Michael
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 8 '16
Hej Michael.

Umiddelbart er der ikke det store i det. Selv jeg kunne finde ud af det med lidt hjælp, men mon ikke man som "bildoktor" skal vide lidt om bilens konstruktion inden man kaster sig ud i det..?  

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 8 '16
@Jacob. Tak for info. Nu sker der lidt. Vi er allerede oppe på 10 pakker Stp.
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 12 '16

Opdatering 12.02.2016

Vi er desværre stadig blot på 10 pakker StP hvilket pt. ikke er nok til at kunne lave et fælleskøb af StP til 700 kr.  

Jeg opfordrer derfor interesserede til at komme til tasterne hvis fælleskøbet skal blive en realitet. 

Fragten fra Finland udgør en relativ stor del af omkostningerne, så hvis ikke vi kommer op på minimum det dobbelte antal pakker tror jeg desværre at vi bliver nødt til at droppe fælleskøbet.

Send mig en privat besked med info om mobilnummer, e-mailadresse og fulde navn. Mobilnummeret er essentielt da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere.

Har man ikke mulighed for at deltage i byggedagen, men stadig er interesseret i fælleskøbet arbejdes vil der blive mulighed for at afhente lydisoleringen på en central adresse på Sjælland umiddelbart efter byggedagen.

Jeg forventer at sidste dag med mulighed for bestilling bliver mandag den 7. marts.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 12 '16
Ledsager
Ledsager Feb 13 '16
Står jeg på listen til fællesbestillingen?
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 13 '16
Hej Steen

Nej du står endnu ikke på listen. Skal du blot have en enkelt eller 2 pakker?

/Kristian

Ledsager
Ledsager Feb 13 '16
En enkelt pakke her i første omgang.

Underlig. Har ellers sendt pivatmail til dig med alle oplysninger ligesom jeg har tilmeldt mig byggedagen.

/Steen
PChr
PChr Feb 13 '16
Jeg vil gerne bestille en pakke.

Mvh Peer

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 13 '16
@Steen. Det er nok fordi at forum driller lidt for tiden...

I må gerne begge sende en ny PM med jeres fulde navne, e-mailadresser og telefonnumre.

Tak.

/Kristian

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 13 '16
13 pakker and counting...
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 14 '16
Opdatering 14.02.2016

Vi er nu oppe på 16 pakker StP. 

Da ikke alle aftagere af lydisolering deltager i byggedagen mangler jeg stadig en hjælpende hånd fra en som kan være behjælpelig med at transportere nogle pakker lydisolering fra byggedagen og til et centralt sted på Sjælland hvor pakkerne herefter kan afhentes/distribueres videre fra. Send mig derfor en PB hvis du kan være behjælpelig med det. Jeg kan oplyse at det faktisk er enormt hyggeligt at være distributør af lydisolering, idet jeg allerede har haft besøg af ikke mindre en 5 Teslaer og deres altid venlige og imødekommende ejere. En par pakker blev sågar afhentet i helikopter så der er rig mulighed for at få sig en god teslasnak i den forbindelse :-)

Der er i øvrigt en del interesserede som endnu ikke har oplyst mig om hvorvidt de deltager på byggedagen, eller om de ønsker at afhente lydisoleringen efterfølgende. Giv mig venligst besked herom.

Bonusinfo: Jeg har netop forhørt mig hos en som har lydisoleret hele sin bil inkl. skærmkasser. Han har til det brugt 1 ks. plus 9 plader.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 16 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 18 '16
Opdatering 18.02.2016

Vi er stadig blot på 16 pakker StP. Send mig en PM hvis du er interesseret. Jeg tænker at give folk 2-3 uger endnu til at få bestilt, og håber at vi når op på 25-30 pakker. Hvis ikke det lykkes må samkøbet desværre nok aflyses da fragtandelen i så fald bliver for stor. Alternativt skal jeg forhøre dem hvor meget prisen stiger ved 15-20 pakker.

Sider: 1 2 3 4 »