Opdatering.
Vi er nu på 10 pakker StP og ud fra den umiddelbare interesse ser fælleskøbet ud til at kunne blive en realitet.
Send mig via en privat besked info om mobilnummer, e-mailadresse og fulde navn. Mobilnummeret er essentielt da det skal bruges når der anmodes via Mobile Pay til betaling senere.
Som jeg også nævnte ved forrige fælleskøb er der som udgangspunkt praktisk talt ingen avance i det for mig. Det beskedne overskud der var fra sidste fælleskøb blev brugt til at købe en 10 sæt plastværktøj hjem som kan bruges til afmontering af diverse plastskruer og paneler osv. i forbindelse lydisolering. Hvis vi når op på min 20 pakker køber jeg en omgang plastværktøj mere hjem til byggedagen.
Såfremt at vi kommer op på 25-30 pakker eller mere bliver prisen 700 kr. pr. pakke inkl. levering, hvilket er ca. halv pris af eksempelvis Carsounds nuværende tilbudspris inkl. fragt. Jeg tager ikke pakkerne retur når der først er betalt via mobile pay. Har man betalt og fortrudt sit køb må pladerne afsættes på forum til andre brugere.
Såfremt at man er interesseret i at være med i fælleskøbet, men ikke har mulighed for at deltage i byggedagen arbejdes der pt på en løsning med mulig afhentning på en central adresse på Sjælland umiddelbart efter byggedagen.
Vh.
Kristian