Loading...
dk

Bagvindue støder mod kromliste når døren åbnes. | Tesla Forum

KimT
KimT Feb 9 '16
I weekenden under byggedagen nævnte jeg for et par stykker at Tesla nu åbenbart har fundet det rigtige fix, så vinduerne ikke støder med kronlisten når de åbnes.

Jeg var hos Tesla Århus d. 27/1 og fik min lavet. Jeg har ikke haft problemet siden. Vedhæftet er fakturaen med den del de har skiftet.

Da jeg snakkede med dem nævnte han også at de havde et fix til chargerporten som ikke altid vil åbne. Den skal jeg forbi på torsdag for at få ordnet - selv om jeg sagde at jeg havde løst problemet siden dag 1 ved at placere et par stykker tape på metalfladen så den fik længere afstand til magneten.

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 9 '16
Er nu underligt. Var hos Tesla i Århus en uges tid efter dig blandt andet med samme problem. mit er ikke løst og repairorder ser for mit vedkommende således ud: 

Concern: Customer states: Window hitting or catches on trim when opening or closing door all Pay Type: Warranty Corrections: Door Glass - LH - Front - Adjust Door Glass - All Doors - Adjust Works as designed now Total Labor & Miscellaneous Items

KimT
KimT Feb 9 '16
Du kan prøve at send mit vedhæftede dokument til dem og hør hvad de har at sige. Det var Kenneth jeg snakkede med.
Forummets indlæg er redigeret af KimT Feb 9 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 9 '16
Tak for info Kim. Jeg hører dem om det næste gang jeg er er forbi i Aarhus.
Klaus_
Klaus_ Feb 10 '16
Århus fiksede det for mig 26. januar, det var 3. gang de havde fingerne i den bagrude, men denne gang ser det også ud til at være løst :-)  Dog umiddelbart uden brug af nye dele så vidt jeg kan se på sedlen efterfølgende:

Concern: Customer states: Window hitting or catches on trim when opening or closing door (RL). Cst. states: SC have tried to adjust the glas before but no luck.Corrections: Door Glass - LH - Rear - Adjust Door Glass LH rear adjusted. Total Labor & Miscellaneous Items0.00Pay Type: Warranty

Det kan være der er lidt forskelle på bilerne. Hvis f.eks. KimT har en model der bruger nogle andre dele, hvor det er påkrævet at skifte delene for at det fikses, hvor til gengæld Gustavsfar og mit kan fikses ved en rude-justering.