Loading...
dk

HJÆLP - mangler ladekabel i Båstad, Sverige!! | Tesla Forum

Sondergaard
Sondergaard Feb 26 '16
Hej venner

Har været en komplet idiot og glemt at pakke mit ladekabel med 16amp stik med på turen til Hotel Skansen i Båstad :( Der er ellers reserveret en fin plads med flere stik i deres garage.) Jeg har mit blå "Clever kabel" med - men det passer jo ikke til et normalt rødt 16 amp stik

Jeg har ca. 80 kms rækkevidde tilbage ifølge bilen - og der er ca. 62 km til den nærmeste SuC (og Clever oplader er i samme afstand) - med andre ord er jeg sgu ikke helt sikker på at nå derop :/

Er der nogen som helst i nærheden, der kan undvære deres ladekabel en periode mellem nu og søndag formiddag?

Ring/sms meget gerne på +45 29409811, hvis du kan hjælpe :)

TAK

griffel
griffel Feb 27 '16
Hvis du nu tager en masse tøj på, slukker for varmen og kører langsomt, så tror jeg nok du vil kunne nå derop.
Jeg har lige været i en lignende situation (dog skulle jeg kun ca. 18 km), men min viste faktisk flere og flere rest-% ved ankomst da jeg virkelig skruede ned for alt andet forbrug og kørte meget langsomt...

Held og lykke!

/Jakob :-)
kensmark
kensmark Feb 27 '16
Du burde kunne nå SUC ved pinlig langsom kørsel. Kan road service hjælpe dig med et kabel ?
Sondergaard
Sondergaard Feb 27 '16
Tak for råd og sms'er!! Turde ikke ta chancen, så jeg ladede lidt km på Clever og nu er vi ved at lade på SuC nord for Halmstad, så vi kan komme retur til hotellet OG videre sydover til SuC syd for Helsingborg ☺️
Ku ha været "sjovt" at se om det kunne ha ladrt sig gøre at nå herop uden mellem-ladning!