Loading...
dk

Tesla CTRL | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Mar 16 '16
Denne norske app ser ret interessant ud med automatisering og schedules:

http://tsla.uppercase.no
NCL
NCL Mar 16 '16
Yes, det ser ud til at være lige hvad vi har ventet på :) Har meldt mig til, så håber der snart kommer noget info.
Håber man kan sige at man f.eks. vil køre hjemmefra kl 6 om morgenen med 90% opladning, og så sørger appen for at det passer med at batteriet præcis er færdigopladet på det tidspunkt, så det er varmt når man kører hjemmefra :)
Forummets indlæg er redigeret af NCL Mar 16 '16
Hilbert
Hilbert Mar 16 '16
Det ville være rimeligt at kunne se, hvem der står bag denne.
andersh
andersh Mar 16 '16
Det kræver ikke det store research-arbejde, at se at firmaet bag, Uppercase, er et ganske hæderligt norsk digitalbureau. Virker som dygtige folk, så jeg har også meldt mig til.
Hilbert
Hilbert Mar 17 '16
Tak for hjælpen. Det vil jeg prøve. Men det burde vel fremgå direkte.
NCL
NCL Mar 19 '16
Er der nogen af jer der har meldt jer til der er kommet på? Jeg har bare modtaget en mail med at jeg er tilmeldt, men ikke hørt yderligere :(
Hilbert
Hilbert Mar 19 '16
Samme her. Dårlig stil.
Twinauto
Twinauto Mar 19 '16
Hvorfor er det dårlig stil? De kommer jo retur når decer klar til beta test
Frank
Frank Mar 19 '16
De skriver "We will give you further instructions on how to get started with Tesla CTRL as soon as your place is up." så der er vel ikke noget dårlig stil over det - det er beta test så ikke alle kommer med...de skal nok melde tilbage og det er jo faktisk også på tide at vi får de nævnte features...lidt en "no brainer" efter min mening:)
ErikBH
ErikBH Jun 14 '16
<p>app'en er ude til iOS nu, den ser spændende ud med Scheduler. Søg i Appstore efter TeslaCTRLS</p>
Edit: manglede et s til sidst..

<p>/Erik</p>
Forummets indlæg er redigeret af ErikBH Jun 14 '16
TS70DMS
TS70DMS Jun 14 '16

I skal søge efter en app med navnet CTRLS

T3S7A
T3S7A Jun 14 '16

Er det sikkert/smart at taste ens Tesla login ind? Ville jo være nemt at videre give oplysninger om hvor bilen er, og låse den op, og kører væk i den? 

Forummets indlæg er redigeret af T3S7A Jun 14 '16
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jun 14 '16

Hvis du i AppStore skriver "Tesla" så vil det være app nummer 19 på listen.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Jun 14 '16
Klaus_
Klaus_ Jun 21 '16

Jeg savner også lidt info omkring det sikkerhedsmæssige aspekt i denne app. På reddit er der én som nævner (godt nok ifm. betaen) at man kan modtage sit password på e-mail i ren tekst. Hvis man rent faktisk kan modtage sit password i ren tekst fra TeslaCTRL, efter man har indtastet det i app'en, betyder det måske at de gemmer password'et hos dem. Så skal de jo bare hackes engang og så er der Tesla-sjov til bad guys. 

Hvis app'en gemmer mit Tesla password lokalt på telefonen, ville jeg være mere tryg ved det.

Renedyhr
Renedyhr Feb 4 '17
Er det muligt at styre to Tesla fra Appen?
Renedyhr
Renedyhr Feb 7 '17
Ingen som bruger appen "Tesla CTRL"?
griffel
griffel Feb 8 '17

På facebook skrev de den 30. januar:

Hey, people! Sorry you haven't heard from us in a while, but the Tesla CTRL team is now back and working on a new version of the app. We are committing ourselves to launching a new and improved Tesla CTRL closer to summer (both iOS and Android). Join us for the ride!

gw
gw Feb 8 '17

Ellers tag et kig her boys

https://itunes.apple.com/us/app/id1187829197

Renedyhr
Renedyhr Feb 9 '17
Findes der andre Apps hvor man bruge scheduler til at starte opvarmning?