Loading...
dk

HOME LINK - erfaringer | Tesla Forum

ahauge
ahauge Mar 22 '16

Hej Alle,


Jeg har en fjernbetjening til porten i den bebyggelse som jeg bor i, men jeg kan ikke få home-link til at "læse" signalet fra min fjernbetjening, og dermed få home-link til at virke i min Tesla.


Er der nogen som har erfaring med dette? ... og forslag til hvad jeg kan gøre?

KlausA
KlausA Mar 22 '16

Min erfaring er, at du skal holde fjernbetjeningen meget tæt på Nose Cone og vedholde trykket på knappen indtil lygterne blinker. Jeg mindes, jeg skulle gøre det i omkring 40 sekunder.


Det er dog ikke alle fjernbetjeninger, du kan bruge til formålet. Jeg brugte i sin tid følgende side, der viser hvilke modeller, der er kompatible: http://www.eurohomelink.com/...melink_ukenglish.pdf


NB.: Selvom du får bilen til at registrere din fjernbetjening, er det ikke sikkert at portåbneren supporterer den frekvens som Tesla bruger til at sende signalet med. Men det finder du jo først ud af, når det på et tidspunkt lykkes dig at registrere fjernbetjeningen :)

ahauge
ahauge Mar 25 '16
Tak - jeg prøver om ikke det kan lykkes
Busimiss
Busimiss Mar 25 '16
Hej Allan. Vi har også prøvet, men havde heller ikke heldet med os. Helle/Busimiss
kayjay
kayjay Mar 26 '16

Virker her.


Da jeg ikke havde Homelink i mit hus, købte jeg et lille modul i Kina til 80kr. og vupti, så var der hul. Tesla understøtter 3 kommandoer.



hhs
hhs Mar 26 '16
Virker uden problemer på min Bango rulleport. Også auto open.
TRS
TRS Mar 27 '16
Er der nogen der har et bud på følgende: Home Link virker og auto åbning virker, men auto lukning virker ikke!!!! Der er selvfølgelig "krydset af" i valg af auto luk i menuen.
Og hvordan virker " reset af lokation", skal man holde ved porten eller hvad!!
DeaconWP
DeaconWP Mar 27 '16
Har du lært din Tesla begge "koder" til din port? Jeg gætter på, at der er en åbne knap og en lukke knap?
TRS
TRS Mar 27 '16
Koder er indlæst, og i bilen kan man også manuelt åbne og lukke porten, den vil bare ikke lukke automatisk, og det finder jeg lidt "mystisk".....
MicTheCat
MicTheCat Mar 27 '16
Efter seneste opdatering synes jeg ikke at lukning af porten virker mere hos mig. Vedr reset lokation så skal du holde foran porten ligesom da du oprindeligt kodede Homelink.
Stump69
Stump69 Mar 27 '16
Jeg har samme oplevelse efter en række små opdateringer, som kom i sidste uge. Den åbner fint når jeg kommer hjem, men 8 ud af 10 gange jeg bakker ud, så lukker den ikke via homelink.
skriver
skriver Jan 23 '18

#hhs. Overvejer selv at købe en Bango-port. Hvad er dine erfaringer og hvilken model købte du?

hhs
hhs Jan 25 '18

Købte 2 stk. port vare nr. 752522. Medfølgende fjernbetjeninger svarer til vare nr. 750027.