Loading...
en

Knirken imellem forsæde og midterkonsol

Dorph
Dorph Apr 18 '16
har andre oplevet at det "knirker" ret så kraftigt fra den friktion der er imellem føresæde og midterkonsol? og hvordan får I det væk (tænker silicone)?

Det er sjovt nok kun nær jeg selv sidder i sædet - med min kone (ca 40kg mindre end mig....) er der ingen lyd

nicom
nicom Apr 18 '16
Jeg bruger læder fedt men det holde ikke længe før der skal smøres igen

Klaus_
Klaus_ Apr 18 '16
Kør ind til Tesla og få dem til at smøre området. De har noget vidundermiddel der virker ret godt. Jeg havde så meget knirken at jeg havde et viskestykke til at sidde imellem, for at få stilhed. Efter Tesla smurte området, er al knirken 100% væk. Det holder måske ikke evigt, men har holdt siden januar indtil videre. Jeg mener "lysmanden" herinde har kørt med det i længere tid, et halvt år så vidt jeg husker.
KS
KS Apr 18 '16
Det er ikke altid det er nok at blot smøre. Jeg har fået det forsøgt fixet et par gange, men de har måtte konkludere at noget inden i sædet er gået itu. Derfor får jeg forhåbentligt, som aftalt, skiftet sæde blandt mange andre ting når bilen skal til årligt service i morgen tidligt..

Listen siger

Bremser ryster
Dørhåndtag førerdør justeres ud og gider til tider slet ikke åbne
Soltag åbner ikke 'lige' ved vent stilling
Førersæde skiftes
Fronten justeres så den sidder ordentligt - hænger.
Ca 1 cm.
Aksler for a knogleled siger lyde i High - skiftes
Service
4 hjuls udmåling efter skifte af aksler
Headlineren vibrerer ved høj musik lige over og lidt til venstre for førerplads
Opgradering af sikring

(Købe inderskærm plastikdel nederst foran begge sider) + clips + 4 dæk 21 tommer sommer Ps2

Alt sendt til dem, så må vi se hvor meget når med...
Forhåbentligt det hele, for så sent som i sidste uge tog jeg forbi kirstinehøj og fik bekræftet at stumperne er bestilt..
Nelarsen
Nelarsen Apr 18 '16
Hej KenSeitzsberg

Hvilken sikring skal opgraderes? Mener ikke de er klar til P85DL opgradering endnu

KS
KS Apr 18 '16
@Nelarsen
Nu er der flere sikringer i bilen, og nej, de har endnu ikke lavet P85DL opgraderinger
tintin
tintin Apr 18 '16
Øh. Hvad er en P85DL opgradering? 
P85DK
P85DK Apr 19 '16
@Ken - umiddelbart ville jeg foreslå en slankekur, da problemerne ellers kommer igen, men bilen burde jo være lavet til ejere dobbelt din størrelse ;-)
Dorph
Dorph Apr 19 '16
Tusind tak for svar - jeg vil taget fat i Tesla (har også nogle bremser der ryster ret kraftig), og parallelt forsøge at begynde at tabe lidt vægt ;)