Loading...
dk

Vægholder til ladekabel ? | Tesla Forum

Sprite
Sprite Apr 26 '16
Hej, 

Det er ikke lykkedes mig (efter søgning på forum) at finde en god løsning på mit "problem" med en lækker holder til at parkere mit ladestik. 

Jeg syntes at Teslas "Cable Organizer" ville være en fantastisk løsning, men jeg har forståelsen, at der ikke er samme ladestadarder i USA og Europa. 

Betyder det, at Teslas egen holder ikke passer til den ladeboks med kabel osv. som jeg netop har installeret ?

Er der nogen som kan guide mig og eventuelt andre læsere af denne tråd i retning af en god løsning ?

På forhånd tak for eventuel hjælp......

KimT
KimT Apr 26 '16
Tesla sælger en Type2 holder i Hong Kong, men har ind til videre ikke ville sælge den i andre lande. Men eftersom at de er begyndt at sælge vægladeren i DK så burde det vel også følge den rigtige holder med, og derfor bude mam vel snart kunne købe den i løsvægt.
MaK
MaK Apr 26 '16
www.all4cars.dk har en vægholder til Type2 der minder om Teslas amerikanske vægholder.
Sprite
Sprite Apr 26 '16
MaK, 

Tusind tak for hjælpen...... Jeg var ikke faldet over all4cars under søgningerne... Det ligner præcist hvad jeg har brug for....

Mvh. Mikael

Claus8930
Claus8930 Apr 27 '16

Smart, men 550 kr. for et stykke plastic. Ja så er det også betalt :P

DeaconWP
DeaconWP Apr 27 '16
Ja Claus. Der er mange ting til salg på danske net butikker, som man kan få meget billigere ved at søge tingene andre steder, og så selv købe dem hjem fra udlandet.
Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Apr 27 '16
Lund
Lund Apr 28 '16
I kan 3D printe nogle fine holdere til type 2. Mvh Ole
T3S7A
T3S7A Apr 28 '16
Type 2 holder her er også en
Sprite
Sprite Apr 29 '16
Hej igen 

Ole (Lund)Jeg har tænkte det samme, men kunne ikke finde en fil der kan printes. Er det lykkedes dig ?

T3S7A

Også dyr, i forhold til hvad jeg kan se, at Claus8930 (Og jeg selv) mener et stykke plastic er værd, men tak for link'et.... 

KimT
KimT Apr 29 '16
Ja det er dyrt for en holder som Tesla selv kun tager $25 for i den amerikanske model. Så hvis de begynder at sælge den seperat i EU må man gå ud fra at den ikke kommer til at koste meget mere end det.

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/cable-organizer

Her et billede af hvordan den de får i HongKong når de bestiller en væglader ser ud:

Forummets indlæg er redigeret af KimT Apr 29 '16