Loading...
dk

Ny front til min P85 S | Tesla Forum

cmo2011
cmo2011 Apr 29 '16
Hej jeg har lavet en ny front, og overvejer om jeg skal lave 3 forskellige modeller, mangler lidt fin pudsning på min ide, men kunne godt ønske lidt tilbage melding, om nogen vil betale op i mod kr 5000 for første model og hvis man ønsker en ekstra variant så kr 2000 det skal laves så man selv kan eftermontere. Når først man har fået lavet første "opgradering" min nummerplade har jeg kunne eftermontere neden under selve "køler-grill" men model med autopilot skal have monteret nr-plade i selve "køler Grill". Den eneste teknik der kommer i klemme er afstandsmåler fra front. Den fungere nu godt nok , men TESLA vil nok ikke lave service på den del hvis de skulle gå i stykker. Kunne nu godt forstille mig jeg vil have fronten godkendt World wide. Men Elon er måske ikke så tilfreds med den noget dårligere vindmodstand. Hilsen Claus vedhæftet første model
tintin
tintin Apr 29 '16
Ser virkelig spændende ud. Jeg kunne godt være interesseret 
cmo2011
cmo2011 Apr 29 '16
Tak , jeg arbejder lidt på en front som , kommer til at ligne Aston Martin blanke "stål" striber med 3cm mellemrum vandret og så en blank og sort stål front med TESLA mærket central placeret look Jaguar Hej god weekend
Niels
Niels Apr 30 '16
fed nr plade...
HJJ
HJJ May 1 '16
Ja alt kan laves på andre måder.
Flot fluenet.
Man kunne måske også bygge en jydekrog ind så kan man bedre bakke til lossepladsen.
Eller en Mercedes, Audi eller BMW front kan vel også bygges på.
Mulighederne for alle eksterne T.Hansen folk står åbne.
Spændende at se paraleludbuddet på nye Teslavarianter.
Min Tesla er købt fordi den er suberb og skal ligne en Tesla.
Måske kunne jeg ønske højre blinklys var grønt.
griffel
griffel May 1 '16
@HJJ
Var klokken lidt mange da man loggede på for lige at fyre en kommentar af...?
Hvad er der galt med at udtrykke sig en smule mindre nedladende og bare at tilkendegive, at det synes jeg ikke om?
Jeg har da heller ikke tænkt mig at ombygge min Tesla, men jeg rakker da ikke ned på mine forum-kollegaer.

Nå, solen skinner og jeg må udenfor :-)

/Jakob :-)
HJJ
HJJ May 1 '16
Næh!
Var ikke ment nedladende, blot som et par frejdige kommentarer.
Ja jeg vil også ud lufte dyret.
Hans Jørgen.