Loading...
dk

Første service med Tesla'en | Tesla Forum

Clubman
Clubman May 1 '16
Jeg skal til service med Tesla'en for første gang på fredag. Det foregår i Hamborg (for at undgå ventetid i DK og kombineret miniferie med familien).

Er der noget, som jeg skal være særlig opmærksom på? Altså ting som man bør bede dem om at tjekke/lave?

Bilen er fra december 2014 og har kørt 34.000 km.
MandM
MandM Jun 17 '16

Hej,

Er lige kommet fra første service i Hamborg ( også for at undgå ventetid i DK).

Super oplevelse og stor ros til dem dernede. Modtaget godt, fik en P85 lånebil  så vi kunne "trille" til centrum. Blev ringet op da bilen var klar. Fik en grundig gennemgang af alt hvad de havde testet. Det var egentligt ret spændende.

De havde fundet en "cooling pump" som ikke var connectet godt nok - den havde de fået sat godt fast og testet. Det var det eneste som ikke var optimalt.

Vi var kommet afsted i en ikke alt for ren bil ( må indrømme der var faktisk halm på gulvet, hø hø ). Da vi hentede bilen igen var den støvsuget og vasket. Stod der total skinnende som ny og fuldt opladet. Nød så turen hjem igen, fik afprøvet for første gang sådan "rigtig" hurtig kørsel. 

Overvejer at næste service skal foregå i Hamborg - hvis ikke ventetiderne på service bliver bedre i DK.

KimT
KimT Jun 17 '16

Pris ?

MandM
MandM Jun 17 '16

475 euro EUR

MandM
MandM Jun 17 '16

Det var første service vi var til  - kender ikke prisen på det næste.   

Ap
Ap Jun 17 '16
Har også lige fået service i Hamborg 53000 km de kaldte det så 40000 km service det kostede 925 euro, super behanling og ud over service var der nogle ting jeg ville have de gik igennem og det blev det, jeg fik medhold i alt hvad jeg havde sagt på nær dug i foreste lygter. Fik justeret fronthjelm- begge forskærme - skiftet bag lygter - nummer plade lys - driveunit skiftet. Ud over det opdagede de en fejl på lade stik så den blev også skiftet samt de syntes mine bremser var i for dårligt stand efter de km bilen har kørt så 4 nye skiver samt klodser. Fik en s85+ i de 2 dage de havde bilen. Har smidt mine vinter hjul på lager hotel hos dem, det koster 85 euro og skal helt sikkert have bilen lavet der frem over. Eneste minus jeg kan ikke bruge mine 24000 bonus kr andre steder end i Dk.
Ap
Ap Jun 18 '16
Betalte ialt 6836kr, det er for 40000 km service samt opbevaring af dæk. Hos århus betalte jeg 750kr men de har ikke opbevaring længere.
Clubman
Clubman Jun 20 '16

Jeg fik lavet "stort" service (havde kørt ca. 33.000 og 1,5 år gammel, så det var sådan lidt midt i det hele). Gav EUR 700 - men de sagde noget om, at prisen netop er steget.