Loading...
dk

Fin service i forbindelse med ladeproblem | Tesla Forum

Kemikeren
Kemikeren May 21 '16

Torsdag eftermiddag - lader ved Middelfart SC.

Stikket i min bil knækker af og bliver siddende i SC-stikket (og jeg har mistanke at der var dårlig forbindelse for den har kun ladet med 22 kW).

Satser og lader natten til fredag med min hjemmelader, men tør kun fordi vejret er tørt.

Fredag formiddag, ringer til Tesla Aarhus. Deres besked: 
"Du må ikke lade mere, for at undgå risiko for overgang. Du kommer bare i dag eller mandag, så for du en byttebil - enten BMW eller TMS. Sørg for at komme inden kl 17".

Fredag eftermiddag i Tilst.
"Her er en byttebil. Vi ringer i starten af næste uge og fortæller hvornår din bil er klar". 

 

Nu er jeg så kommet hjem, i min låne S 60 - 25XXX, så det er en gammel sag uden AP. Men det er også fint at få vished om at AP er fantastisk. 
Så håber jeg bare at de får det fikset i løbet af et par uger. 

 

Så alt i alt - god service. 

 

Kemikeren
Kemikeren May 23 '16
Opdatering mandag eftermiddag: Tesla Aarhus ringer - 'vi har bestilt de dele hjem. Den burde være færdig i løbet af denne uge' 

Jeg har ikke noget at klage over - og hende den langhårede mener at 'robot Underlord' er som at køre i en Skoda Citigo efter at være vant til en 'rigtig Tesla'.
AP is the shit! Best thing ever!

Normalen vi er vant til er en 70D med AP. 
Den nye har dog glastag. Som er fedt. Men ikke vigtigt med mindre man er den der sidder bagi og er over 185.
Forummets indlæg er redigeret af Kemikeren May 23 '16
Kemikeren
Kemikeren May 26 '16

Opdatering:
Onsdag formiddag ringer Tesla Aarhus - 'Din bil er klar. Du kommer bare. Vi vil gerne vide hvornår, så den kan stå udenfor og være klar.'

Alle nætter har stået under tag. Mandag sagde den "formentligt lig i løbet af ugen". At de ringer onsdag og siger "den er klar" er god service :-)

Jeg kan ikke komme med én eneste negativ kommentar på Tesla Aarhus' service.