Loading...
dk

Parkeringshuse København / Vesterbro - erfaringer | Tesla Forum

Michael72
Michael72 Jun 6 '16

Jeg overvejer at sætte min Tesla i et parkeringshus tæt ved min lejlighed på Vesterbro, efter at den er blevet hærværket på gaden. Dvs Codanhus, Imperial etc. 

Naturligvis leder jeg efter et med lademulighed, men ikke nødvendigvis en reserveret plads. 

Priserne synes at ligge i omegnen af 1500 - 1900 kr pr md. og ikke alle steder har lademuligheden.

Er der nogen her på forum'et der har erfaringer de kan dele både vdr pris, lademulighed og generelle overvejelser.

Tak.

Kemikeren
Kemikeren Jun 6 '16

Lidt længere ude, men jeg overvejer dette som en mulighed:
http://www.parkeringlygten.dk/

Michael72
Michael72 Jun 7 '16

Det ligger langt væk fra Vesterbro, så overvejer en af de mange steder på / nær på V. 

PeterE
PeterE Jun 7 '16

Alternativet er selvfølgelig at få en udvidet bilforsikring, så hærværk dækkes uden de store spørgsmål. Men ok, overdækket er selvfølgelig at foretrække - det lyder bare dyrt. 

Oscarsson
Oscarsson Jun 8 '16

Jeg har min på parkeringshuset på Danmarksgården. Schønbergsgade/Vodroffstværgade. Jeg har brugt det 6 måneder nu og tilfreds.

Der er vaskehal og 220V MEN du må ikke bruge det. Jeg prøver at forhandle med dem som ejer Danmarksgården.

Men parkeringen er Parkzone og det er billigere en de interval du skriver.

Jeg betaler 750/mån. Give mig et signal, så kan vi gå over og kikke på det.

Forummets indlæg er redigeret af Oscarsson Jun 8 '16
Brejl
Brejl Jun 8 '16

Liste over Q-Park her med pris pr. måned:

http:///...-parkeringsplads.asp

Ved at man kan oplade i Q-Park Israels Plads, men det er jo lidt langt væk. Kender ikke de andre steder.

Michael72
Michael72 Jun 8 '16

Der er flere steder hvor man kan lade, men der er vist en del om buddet. Prisen er forholdsvis høj, så overvejelserne går mest på om det kan betale sig og hvor man får mest for pengene, hvis man kan sige det sådan.

@Oscarsson: Så vidt jeg har googlet mig til, er Danmarksgården noget privat beboer parkering, eller tager jeg fejl?

Oscarsson
Oscarsson Jun 8 '16

@Michael72, Jo men Park Zone har parkeringen der og du kan leje plads via dem.

Søg på parkzone.dk Gammel Kongevej 70-76

Jeg bor ikke på Danmarksgården.

Den er ikke den pæneste, med der er kamaraer og aflåst.

Men, som sagt, du må ikke bruge deres vaskeplads :-(