Loading...
dk

Forhjul ridset | Tesla Forum

burns
burns Jun 8 '16
Jeg har været lidt for optimistisk mht autopiloten og den valgte at tage en kantsten og jeg nåede ikke at reagere hurtigt nok. Anyway, jeg vil jo gerne have det til at se pænt ud igen, men tror I det kan laves eller skal jeg have et nyt (eller brugt) fælg?
P85DK
P85DK Jun 8 '16

Kan nemt laves - kommer max til at koste dig 1.200 kr.

Måske slipper du endda billigere

daniel
daniel Jun 8 '16

Nogle steder der kan anbefales til reperation af fælge. 

EivindTriel
EivindTriel Jun 8 '16

Konen valgte lige at kysse kantstenen med højre for. Jeg satser på det det kan repareres. Jeg har kikket lidt omkring på nettet og i forhold til jeg bor i Lemvig virker ham her som et oplagt valg : http://johnlykkegregersen.dk

 

-Eivind

Secondtoflying
Secondtoflying Jun 9 '16
Autoskadestuen, 1250,-

Mvh,

Secondtoflying.
PeterE
PeterE Jun 9 '16

Det er en ærgerlig skade, og jeg håber at du får det fikset. Det koster som sagt ikke vildt meget, men det er ærgerlige penge - OG jeg kan ikke lade være: 

 

AUTOPILOTEN ER TIL MOTORVEJ OG MOTORTRAFIKVEJ (!) Punktum :))

burns
burns Jun 10 '16
Citat fra PeterE

Det er en ærgerlig skade, og jeg håber at du får det fikset. Det koster som sagt ikke vildt meget, men det er ærgerlige penge - OG jeg kan ikke lade være: 

 

AUTOPILOTEN ER TIL MOTORVEJ OG MOTORTRAFIKVEJ (!) Punktum :))

Nah, den virker nu fint til de fleste landeveje, men man skal ikke bruge dem til chikanerne. ;-)

Anyway, så skal jeg lige have fundet et sted der laver godt arbejde til rimelige penge her omkring Århus.
henrik_dk
henrik_dk Jun 10 '16

Jeg vil anbefale Ole fra Helstrup Montage. Han er meget dygtig og har hjulpet mg flere gange :-).

http://helstrup-montage.dk/

Klaus_
Klaus_ Jun 13 '16

Jeg har fået oplyst en pris hos Svends Autolakering på 500 kr plus moms for spartling og maling hvis det kun er forsiden af fælgen der skal fikses. Der regner jeg med selv at tage en fælg ind på et tidspunkt.  Ligger vist lidt syd for Horsens.

andersh
andersh Jun 13 '16

Er der nogen der kan anbefale nogen i Kjøbenhavnsområdet der tager under 1000 for et hjul? Det virker som om det kun er i Jylland, at det ikke skal koste 1200+.

PeterE
PeterE Jun 13 '16

Prøv evt Carclean i Birkerød er det vist: 

CARCLEAN ApS

 

Jakob Weesgaard

 

Tlf.: 45821924

www.carclean.dk