Loading...
dk

Piv og knirk | Tesla Forum

Dieselosaurus
Dieselosaurus Jun 27 '16

Har opdaget lidt (nye) mislyde fra bilen, og vil lige høre om jeres erfaringer inden jeg går videre til Tesla.

1) Er der andre der oplever at der kommer pibelyde når bremsepedalen er trykket ned? Det lyder som om der sidder en lille mus ude i frunken...

2) Det ene dørhåndtag har fået en metallisk mislyd når det kører ind (lyder lidt som en negl over tavle).

Klaus_
Klaus_ Jun 27 '16

Ja og ja.

1) Det lyder lidt som noget elektronik der hyler lidt. Jeg har endnu ikke nævnt det for Tesla så ved ikke hvad det kan skyldes, det er ikke så tit jeg bemærker det - eller så er det ikke altid jeg oplever det.

2) Dog når det kører ud, umiddelbart ingen mislyd når det kører ind. Har nævnt det for Tesla, men da jeg kom for et få det lavet (2 mdr senere) fik jeg at vide håndtaget skulle skiftes, og det havde de ikke på lager, så det håber jeg de har i næste måned, når der er gået et par måneder ekstra.

Alex
Alex Jun 27 '16

Jeg har også oplevet det med håndtaget når det kørte ind. Dog kun håndtaget til bagsædet i førersiden. Men efter et par ugers knirken stoppede det igen...

Dieselosaurus
Dieselosaurus Jul 7 '16

Tak for tilbagemeldingerne.

Det lader bare til at være lidt almindelig knirkeri fra bremsepedalen når den trædes ned - jeg troede en overgang at det kom fra hydraulikpumpen,hvilket bekymrede mig mere.

Nu er der gået et par uger og håndtaget er ikke holdt op med at knirke - må hellere påtale det så.