Synes jeg oplever mere støj på radioen den sidste måneds tid end jeg har gjort før. Har tænkt på om det har noget med en opdatering at gøre.?
Min slår typisk helt over i støj efter opladning, så skal der trykkes på en kanal og så finder den en station og alt er fint.
Mange gange er det også således at den viser den afspiller én radio station, men det er en helt anden radio station den afspiller.
Umiddelbart vil jeg vurdere audio til at være et tand bedre end navigationen, men så heller ikke mere
Når man kører, så fin-tuner den selv kanalen (skifter frekvens hvis den skal), men nå den har været "slukket" og man "starter" den igen, så finder den den frekvens man har logget da den gemte kanalerne. Derfor kan der være lidt med lyden, indtil man skifter kanal og skifter tilbage igen. Om det er den lyd der bliver omtalt ved jeg ikke.
Jeg kan køre en del kvalitetsforskel på FM og DAB, men da der kun kommer trafikradio på Px-kanalerne på FM, er det alligevel dem jeg hører mest.
Og ja, det tætteste jeg kan have min mobil liggende på radioen, er helt nede ved USB udtagene, og så må den ikke ligge med bund eller top mod forenden af bilen, men på tværs, for at der ikke kommer mobil støj. Men skit. Det er ikke et Tesla problem, og den er alligevel næsten altid i min lomme.