Loading...
dk

Autolakerer | Tesla Forum

lars67
lars67 Aug 3 '16

Jeg har været så uheldig at få ridset siden over 3 paneler + bule. Bilen er forsikret hos Global forsikring, og der vælger man selv værksted.
Er der nogle tips til dygtige autolakerer i Kbh. området.

På forhånd tak

Lars

Nikolaj
Nikolaj Aug 3 '16

Jeg kan anbefale Autoskadestuen, hvor jeg fik udbedret en ruko-ridse, der dækkede 4 dele af bilen. Arbejdet blev udført til perfektion, og prisen var heller ikke urimelig. Samtidig kunne jeg på appen følge bilen, da den blev kørt til lakering, og de kørte meget pænt / langsomt :)

Mikael
Mikael Aug 4 '16
Hvis det kun er autolakerer kan jeg bestemt anbefale Brøndby Autolakering. Super service og meget flot arbejde. Fik endda en lakstift (som Tesla ikke kan levere!) med til bilen da de jo alligevel havde blandet lidt ekstra lak. Den skulle for øvrigt lakeres efter montage af ny forrude hvor Carglass ikke havde passet så godt på den som man kunne ønske sig. Så husk at være lidt grundige når i modtager bilen efter skift af forrude...
andersh
andersh Aug 4 '16

Kan også kun anbefale Autoskadestuen, som dog ikke lakerer selv, men sender den over på den anden side af vejen til deres partner. 100% perfekt arbejde.

Secondtoflying
Secondtoflying Aug 5 '16
Autuskadestuen - som nu maler selv ;-)
lars67
lars67 Aug 5 '16

Det blev så autoskadestuen - var derude. Desværre ser det ud til at Tesla ca 5 ugers leveringstid på en ny bagskærm.
Måske Autoskadestuen læser med her, og ser, at det faktisk er et god service at levere en lille lakstift med