Jeg var lige en tur forbi Randers for at lade. Jeg kom ind med 7% og bilen ladede som den plejer med ca 116kW de første minutter. Den gik så hurtig ned til 60kW og slog så pludselige fra og meldte fejl på kablet. Jeg tog kablet ud og satte det i igen, og den startede fint op, men faldt så igen til 60 kWh selvom den burde lade med ca 85kW på det tidspunkt (der hold kun en nordmand ved siden af min som som kom samtidig, men han have forladt hans bil - McD.....).
Jeg har med jævne mellemrum oplevet at den hurtig falder til 60kW, og bestemte mig for at ringe til Tesla. Han kunne ikke se nogen fejl på bilen, men lige mens vi snakkede slog den fra igen. Han koblede sig på SuC'en og kunne se at der var problemer. Han fejlmeldte SuC'en, og sagde jeg skulle flytte bilen til enten 2B eller 3A - resten havde problemer. Han sagde at det var problemer med "grid'et" - det må vel betyde forsyningen til SuC'en. Han kunne ikke sige hvor de ville kikke på det.
Men jeg snakkede kom Kristian70K og parkerede på 1A. Hans opladning var startet fint op (som min også var), men mens vi snakkede slog hans også fra. Han flyttede så bilen til 2B, og ladede så uden problemer