Loading...
dk

Glatbane/kørekursus | Tesla Forum

daniel
daniel Oct 2 '16

Hej

Nu begynder det snart at blive koldt(måske) og måske lidt glat. Så jeg over vejer om det ikke var en ide at få finde ud af det at køre i en baghjulstrukken bil. 

Er der nogle som kan anbefale nogle kørekurser, so giver noget for tesla ejer. 

Jeg havde umildbart tænkt på FDM's. 

DeaconWP
DeaconWP Oct 2 '16

Sidste år var der nogen på Sjælland, der arrangerede et kørekursus på Sjællands ringen. Det må du kunne gøre også. Kontakt Sjællandsringen, eller Jyllandsringen, hvis du bor herovre ved os andre. Så kan du måske få kontakt til nogle kørekursus instruktører, der har lavet et specifikt Tesla kursus tidligere, og få et stablet på benene i år.

Opret det som event her på forum, med bindende tilmelding med forudbetaling af kursus gebyret.

daniel
daniel Oct 3 '16

Tak. 

Jeg har talt med sjællandsringen. Så vidt hun huskede var der booket sidste år hvor der var et helt hold.

Der er flere niveauer med forskellige sværhedsgrader. Men man skal have startet på niveau 1. De efterfølgende er med andre øvelser og hastigheder. 

Det koster 1195 at deltage incl forplejning og 6 timers kursus. FDM medlemmer får 200kr i rabat og eller får man FDM medlemskab som en del af en kampange. 

Der skal være 10 deltager. Så før jeg opretter et event vil jeg høre om der er nogle som syntes det er en god ide og om det kan være hverdage eller i weekenden. 

Jeg håber at det kunne forgå i  løbet af november. 

Der er 2 EON stander så man kan lade lidt op under teori, frokost og bagefter. Og der var ikke nogle som løb tør sidste gang. 

MT
MT Oct 3 '16

Jeg er interesseret. Kunne desværre ikke deltage sidste år - ellers havde jeg gjort det. Eneste mulighed for mig er i weekenden.

OwneR
OwneR Oct 3 '16

Interesseret + Weekend

daniel
daniel Oct 3 '16

Godt at se at det ikke kun er mig som syntes det kunne være godt. 

SilverBullet
SilverBullet Oct 4 '16
Jeg er også interesseret. Vh Morten
3450rbt
3450rbt Oct 4 '16
Jeg også
kps
kps Oct 4 '16
+1
DeaconWP
DeaconWP Oct 4 '16

Foreløbige deltagere:

1. kps

2. 3450rbt

3. SilverBullet

4. Daniel

5. OwneR

6. MT

daniel
daniel Oct 4 '16

Fedt så der er noget vi kan få folk til.

Jeg prøver at ringe på torsdag og se hvilke dage der er mulighed og prøver så oprette et event. 

Kemikeren
Kemikeren Oct 4 '16

Følger interesseret med - hvis det er den rigtige weekend er jeg interesseret. Men jeg begynder nyt arbejde 1/11 og har desuden en weekend som er helt fyldt. 

KS
KS Oct 4 '16
Så lige denne.

Er ved at arrangere 12 november fra 11 til 17 på sjællandsringen. Mere info kommer snarest
daniel
daniel Oct 5 '16

Super KS. Afventer. 

Jamsa
Jamsa Oct 5 '16

Det kunne da være svært sjovt at rive øsen rundt på et lukket anlæg... :) Hvis det kan blive i en weekend. ;)

Hookmaker
Hookmaker Oct 5 '16
Jeg er på for 1 plads.
Anders
Anders Oct 5 '16

Jeg er også interesseret :-)

Forummets indlæg er redigeret af Anders Oct 5 '16
Kemikeren
Kemikeren Oct 8 '16
Den dag kan jeg godt. Og har også lige fået vinterdæk på, så det er rigtigt fint 
MT
MT Oct 10 '16

@Daniel: Er det dig der har arrangeret den 12/11 som anført på forsiden under arrangementer eller er det Autoskadestuen?

KS
KS Oct 10 '16
Autoskadestuen har opretter arrangement, jeg står for koordineringen. Tilmeld på forsiden og jeg vender retur med detaljer omkring betalt etc
Sider: 1 2 »