Loading...
dk

Ny brugervejledning med v8.0 | Tesla Forum

Jevi
Jevi Oct 19 '16

På My Tesla ligger der nu en opdateret Model S brugervejledning dateret 17.10.2016.

Har ikke fået læst de 193 sider igennem men har blot konstateret at v8.0 softwaren er beskrevet. 

PeterE
PeterE Oct 26 '16

Jevi, gider du ikke lægge den op herinde? På min MyTesla er der stadigvæk kun 7.2

Jevi
Jevi Oct 27 '16

Meget gerne, det er en pdf fil på ca 4,5 MB. Men jeg er i tvivl om hvordan jeg kan uploade den til dette forum. Jeg kan kun få øje på muligheden for at uploade billeder og video.

edge
edge Oct 27 '16

Du kan lægge den på Google Drev / Dropbox / OneDrive og linke til den. Uploadfunktionen her på siden blev fjernet pga. et eller andet juridisk.

(Og husk at benytte linkfunktionen, så linket står i teksten som link og ikke kun som tekst, så læserne slipper for at skulle copy-paste url-adressen...)

DavidS90D
DavidS90D Oct 27 '16

Hvad går det ud på ??

Der er jo ingen manualer på MyTesla! Heller ikke den gamle.

Jeg fik hentet den sidste med V8.0 men nu er den væk fra siden.

Skal vi gætte på der mangler et afsnit om yderligere begrænsninger i AP.

TorbenS
TorbenS Oct 27 '16

Min manual ver. 8 er også væk. Bilen nåede aldrig at få ver. 8.

Det siger nok lidt om de massive problemer Tesla har med den nye opdatering.

Jevi
Jevi Oct 28 '16

Hov - ja nu er manualen også væk fra min My Tesla. Jeg formoder at det er fordi der er fundet fejl eller mangler i den, som er ved at blive rettet. Så det vil ikke give mening at uploade den.

TorbenS
TorbenS Oct 28 '16

Det ser ud til at der sker lidt i december

Elon MuskVerificeret konto@elonmusk 7 tfor 7 timer siden

Several UI improvements across the board in 8.01 (next few weeks) and 8.1 in Dec

Forummets indlæg er redigeret af TorbenS Oct 28 '16