Loading...
dk

Raslen fra soltag | Tesla Forum

Mortenhh
Mortenhh Nov 3 '16

Jeg har en raslen fra soltaget foran der hvor det lukker i. Det er kommet for et par uger siden. Bilen er et år gammel. Nogle der har/haft samme problem ?

P85DK
P85DK Nov 3 '16

jep - min kommer og går. Tesla har kigget på det tidligere og fik det ordnet. For ikke særlig lang tid siden kom det igen og det i en grad hvor det var virkelig irriterende. Her til morgen lagde jeg faktisk mærke til at det var væk igen - dejligt, men underligt.

TT_Tesla
TT_Tesla Nov 3 '16

Jeg oplever det til tider også med mit soltag, men så laver jeg en hurtigåben-luk og så er det væk ifm den køretur.

gronkjaer
gronkjaer Nov 3 '16

Jeg har det nu hvor det er koldt her om morgenen så knirker og knager det lidt..

MKRCPH
MKRCPH Nov 4 '16

A pro pos kolde morgenener er der så andre der har problemer med at åbne bagdørene (ruden lukker ikke ned de par mm, måske fordi den er frosset fast)?? Lyder bare ikke godt når man åbner/lukker uden ruden er gået ned de par mm - og den støder faktisk på listen...!

fmm1000
fmm1000 Nov 4 '16

Jeg havde også problemer med dette sidste år.

Løsning. At forvarme bilen.

mkiaer
mkiaer Nov 5 '16

Jeg har samme problem og planlægger at kontakte Tesla når jeg er tilbage i DK i slutningen af november. Det er super irriterende og min bil er i øvrigt ca. 1.5 år gammel og har gjort det siden i sommers. Hurtig åbn/luk løser ikke problemet og har selv prøvet at rode lidt med det, uden at det har hjulpet.