Loading...
dk

P100D Model X - Autopilot v2 | Tesla Forum

JohnUJ
JohnUJ Nov 5 '16
Hej forum

Jeg går og venter på levering af min P100D Model X, som jeg har fået afvise kommer med det nye autopilot v2 hardware. Den har lige forladt fabrikken og er på vej i transit.

Er der nogen der har set demo eller video gennemgang, hvor allerede leverede biler med autopilot v2 bliver præsenteret?
Niels
Niels Nov 5 '16
jeg har ikke fulgt med i den seneste udvikling, men er det ikke meldt ud at biler med AP v.2 i første omgang kun får TAAC, og at der går ca. 1 år inden software med fuld AP skubbes ud.
der er selvf. tale om tesla tid, så man skal nok tage tidshorisont det med en vis skeptis

som jeg har forstået det, har de softwaren klar, men at den skal finpudses og sikres at den opføre sig som forventet i alle situationer.
din bil kommer derfor i starten til at køre med AP i skygge mode og din kørsel kommer til at blive sammenlgnet med den kørsel AP ville have udført hvis den var aktiv. resultatet er at du køre som lære for den kommende AP sammen med tusindvis af andre.
JohnUJ
JohnUJ Nov 6 '16
Jo, det er noget i den retning at jeg også har læst mig til. Jeg var nærmere efter om nogen har set den nye hardware med de mange extra cams og sensorer.

Jeg håber ikke der går alt for lang tid inden den nuværende autopilot funktionalitet kører på den nye også.

Jeg forventer at få bilen leveret primo december.
KimT
KimT Nov 7 '16

Du kan se 6 billeder af ny HW her : https://www.reddit.com/...spotted_in_the_wild/