Modtog til morgen min første software opdatering til Model S.
Satte den til at køre da jeg kom på arbejde, og er spændt på hvad der er at nyheder - har læst noget om dansk stemme på navigationen - som overhovedet ikke kan finde ud af at sige "vej"..
Modtog til morgen min første software opdatering til Model S.
Satte den til at køre da jeg kom på arbejde, og er spændt på hvad der er at nyheder - har læst noget om dansk stemme på navigationen - som overhovedet ikke kan finde ud af at sige "vej"..
Den første opdatering gik glimrende, så er det blot at få læst release notes for at finde ud af hvad der er af nyheder..
Navigationen er blevet væsentligt bedre. Opdateringen på Google Maps virker rigtigt godt og det er nu næsten glidende visning. Samtidig er der mulighed for dansk stemme - og den læser op på pænt dansk - og kan nu også sige VEJ.
Med hensyn til tab ved parkering, så er det forsvindende lille. Se den vedhæftede graf, som er et udtræk fra min dataopsamling. Det kan ikke ses på grafen (Loss.jpg), så der er tale om 1-2 miles.
Har også lagt et billede på efter jeg har sat strøm på - så i kan se hvad man får ud af data omkring batteri m.v. Da jeg i tidsrummet ikke har kørt, er der i den øverste graf ikke forbrugstal og hastighed, som der normalt ville være hvis der var kørt, men Tesla havde et internt problem med kommunikationen mellem deres servere i morges - så min 5 minutters tur fra Middelfart til Fredericia kom ikke med :-(