Loading...
dk

Bip alarm når dørene åbnes | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 7 '17

Jeg har konstateret at bilen det seneste stykke tid er begyndte med en advarsels bip alarm når jeg parkerer og åbner døren også selvom bilen står i P.

Hvorfor mon?

Er det en fejl 40 eller er der andre der oplever tilsvarende?

 

 

Thor
Thor Jan 7 '17

Min gør det samme, og jeg har også undret mig over det. Jeg har endvidere ikke opdateret siden den helt store opdatering.

KimT
KimT Jan 7 '17

Den er jeg også stødt på nogle gange - uden at kunne finde en forklaring - 3 bip

griffel
griffel Jan 7 '17
Jeg får også de tre bling'er indimellem :-)
Og det har jeg faktisk haft ret længe - også i 7.1
Forummets indlæg er redigeret af griffel Jan 7 '17
DeaconWP
DeaconWP Jan 8 '17

Når jeg får den, så slukker jeg bare lyset på bile, altså sætter det tilbage på Auto. Så holder den op.

Så jeg får den som en advarsel om, at jeg forlader bilen uden at slukke lyset.

KimT
KimT Jan 8 '17

Jeg tænder aldrig lyset manuelt, så tror bestemt ikke den stammer derfra.

PeterE
PeterE Jan 10 '17

Det har jeg et svar på. Og det er en ny 'feature' som kom med seneste opgradering. 

Hvis man selv har sat lys på, dvs flytter slideren væk fra auto, så kommer der et info-beep OG lyset sætter automatisk tilbage til auto - altså når man parkerer. Den beeper kun to gange - hos mig i al fald, og kun når jeg manuelt har tændt for lyset. Tidligere beepede den indtil jeg selv havde slukket. Smart og praktisk.

griffel
griffel Jan 11 '17
Det er ikke det bling så. Min har sagt det med ujævne mellemrum allerede sidste år: tre bling'er uden yderligere meddelelser på skærmen el.lign.
Den nye feature du omtaler har jeg ikke hørt endnu, men det må da afprøves ;-)

/Jakob :-)