Loading...
dk

TMS Farven ? hvilken farve vil du helst have, og hvilken har du i dag | Tesla Forum

JCBX
JCBX Jan 27 '17

Hej alle

Jeg lægger mig sikkert ud med administratoren, men fandt dette som bedste placering

 

Hvilken farve er din favorit, både udvendigt og interiør mæssigt

er det så disse du har i dag ?

 

Grunden til spørgsmålet er bla. sælgeres udsagn omkring farver på brugte TMS 

det er altid den mest populære farve de har stående, og det de måtte skulle have i bytte er altid den mindst ønskede farve  (læs. noget med prissætning)

 

Jeg har selv to TMS i Ocean Blue med hhv. Tan Leather og Black Leather, begge next gen. sæder

men ville måske nok helst have en Brown metallic med Tan leather (bare ikke fundet en med AP og >70kwh batt)

Ocean Blue og Black Leather fungerer umiddelbart bedst irl

 

Hvad med dig ...

 

Mvh

JCBX

 

NCL
NCL Jan 27 '17
Jeg har en brown metallic med tan (og i øvrigt også AP og 85kwh). Ville vælge det samme igen, men det er jo ikke muligt. Så regner med at gå på kompromis med farven, når der engang skal opgraderes forhåbentlig til en PD(L) model :)
koden
koden Jan 28 '17

brug folie... så får du lige den farve du vil have.

nicom
nicom Jan 28 '17

Jeg har rødmetallic og er glad for den. Hvis jeg skulle gøre det om ville jeg nok vælge sort og lægge end rødmetallic folie på da lakken på Tesla er for ringe.

NT_nofuel
NT_nofuel Jan 30 '17

Jeg har en Titanium silver med beige next gen sæder.

Men den vil ikke se værst ud i sort med lyse sæder

HJJ
HJJ Jan 30 '17
Rød med beige next generation som jeg har.
PeterE
PeterE Jan 30 '17

Sælgeres udsagn er vist lidt ligegyldige, kig på fakta istedet. Jeg spurgte Tesla da de leverede alle de mange nye biler i slut 2015, og på det tidspunkt var '50% sorte, og blandt resten var der flere af de mørke farver end de lysere'. 

Jeg er ret tilfreds med min midnight silver metallic, sorte next gen sæder og sorte fælge.

 

MOS
MOS Jan 30 '17

Jeg har en standard sort med beige sæder. Jeg valgte sort, fordi den var billigst. Derudover er den nemmest at reparere. Og så er det nok også en farve, der ikke pludselig går helt af mode, til hvis man en dag får brug for at sælge den. Desuden bliver den sorte lidt varmere i solen, så man sparer lidt på varmen en stor del af året. Hvis jeg boede i Californien, havde jeg nok valgt en hvid pga. den omvendte argumentation, at man så kan spare på A/C.

Jeg ville nok helst have haft den i (prioriteret rækkefølge) øko grøn, Tesla rød, metallic blå eller titanium, men da bilbudgettet allerede var sprængt med en faktor 3, så faldt valget på den sorte.

Jeg kan godt lide det lyse interiør, så kabinen ikke bliver for dyster. Helt sort kabine er også hamrende frækt, men en anelse drengerøvsagtigt. Der tror jeg, de lyse farver henvender sig til et bredere publikum.

SilverBullet
SilverBullet Jan 30 '17
Sølv, sorte next gen og sort loft, mat obeche træ
Jevi
Jevi Jan 31 '17

Min Tesla var forudbestemt mht farver da jeg i 2011 købte en Citroën C4 Grand Picasso Exclusive med lak som Tesla's Titanium, beige Alcantara sæder og piano-black decor.

De to biler med præcis samme farver klæder hinanden selvom jeg må indrømme at kørselsoplevelsen er noget forskellig, hvilket jo så også var det, der fik mig til at købe Tesla'en.

Jeg har nu kørt 27.000 km i Tesla'en og det dobbelte i Citroën'en. Min kone er glad for at have sin egen bil og jeg beholder også den "gamle" ICE bil af nostalgiske hensyn. Sjovt at have to næsten ens biler mht farver og indtræk.

SilverBullet
SilverBullet Jan 31 '17
Det ser godt ud!
jensk2
jensk2 Jan 31 '17

Samme her, farve-matchende dytter holder udenfor!