Loading...
dk

Billeder af ny Tesla App | Tesla Forum

KimT
KimT Feb 10 '17

Så er de første billeder af den opdaterede Tesla App sluppet ud (gaflet fra Google Play).

Desværre tyder det på at det bare er en opdatering af "det grafiske udtryk"/GUI - absolut ingen nye funktioner.

https://electrek.co/2017/02/10/tesla-mobile-app-first-look/

Forummets indlæg er redigeret af KimT Feb 14 '17
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Feb 10 '17

Cool ui men ser umiddelbart ikke ud til at den tillader scheduled charging. En ting som jeg mangler..

daniel
daniel Feb 10 '17

øv havde forventet der blev lidt mere en bare lidt grafik. Kunne godt have brugt varmen på for og bagvindue i denne tid. 

thvestergaard
thvestergaard Feb 11 '17
Quote from KimT

Så er de første billeder af den opdaterede Tesla App sluppet ud (gaflet fra Google Play).

Desværre tyder det på at det bare er en opdatering af "det grafiske udtryk"/GUI - absolut ingen nye funktioner.

https://electrek.co/2017/02/10/tesla-mobile-app-first-look/

Mon ikke der er nye funktioner på vej med 8.1
oledole
oledole Feb 11 '17
Er kommet. Ikke noget nyt
KimT
KimT Feb 11 '17

Så ligger ver3 i App store

gw
gw Feb 11 '17

Så er den kommet i IOS app store. Samme funktionalitet bare ny UI. Men tænker der måske kunne komme noget nyt når bilen bliver opdateret, måske API så bliver udvidet..... man kan da håbe

P85DK
P85DK Feb 11 '17
Quote from Nostromo Syntes egentlig godt om det nye design og de nye funktioner er ok, ikke noget jeg savnede men ok.

Hvilke nye funktioner mener du er kommet? Jeg ser ingen nye funktioner ud over fingerprint, design ok, men hold da op det er skuffende i forhold til hvor meget den opdatering er talt op.

P85DK
P85DK Feb 11 '17

Lige præcis med varmen mangler der meget som havde været rart hvis det var kommet med.

* At kunne sætte et starttidspunkt for at tænde varmen (og ikke den smart funktion som kun virker hvis man kører samme tidspunkt hver dag)

* At kunne tænde for sædevarmen

* At kunne tænde ratvarmen

* At kunne tænde for varme i ruden

Tilsvarende er der på mange andre områder funktioner som ville være relevante. Opladning til en bestemt % til et bestemt tidspunkt?

Michael84
Michael84 Feb 11 '17
Det er nu blevet væsentligt nemmere at tænde for varmen i bilen ved at bruge den widget der er med. Clima on/off kan betjenes uden at låse telefonen op - det er nu meget praktisk.
BrianG
BrianG Feb 11 '17
Hvilken widget er det, hvordan virker det??
TorbenS
TorbenS Feb 11 '17

Jeg kan heller ikke se nogen widget på min iphone 5 ?

Opdateret: 
Nu fandt jeg ud af det. Når mobilen er på startsiden hvor der kun står klokken, så træk en finger fra venstre mod højre hen over skærmen. Så kommer widgets frem og kan redigeres..

Forummets indlæg er redigeret af TorbenS Feb 11 '17
daniel
daniel Feb 11 '17

Virker summon. Har aldrig fået det til at virke på mine telefoner. 

MOS
MOS Feb 11 '17

Det er blevet nemmere at skrue op for varmen. Nu skal man bare holde knappen inde i stedet for at skulle trykke 30 gange for at komme op på "HI".

Ellers er der vist ikke de store ændringer ud over det visuelle design.

Jeg kan i øvrigt bedre lide det nye 2D-agtige design på batteriet. Det er lettere at se, hvor mange %, man har sat den til at lade op til, ift. det gamle 3D look, som dog så lidt mere fancy ud. Jeg går dog ind for funktionalitet frem for fancy look.

Hilbert
Hilbert Feb 12 '17

Enig, men desværre går Teslaudviklerne vist mere op i design end funktionalitet.

Jeg så gerne mulighed for "sheduled" ladning inden afgang næste morgen - nødvendigt for at have optimal regenerering.

Samme gælder GPS som stadig mangler mulighed for "waypoints". Det mangler jeg på langt de fleste ture.

P85DK
P85DK Feb 12 '17

Jeg synes det er ok at være lidt skuffet, Elon har flere gange tweetet at der ville komme en stor overhaul af app'en i forbindelse med 8.1

Denne 'makeover' har højst taget en grafisk designer én uge at lave, og det er højt sat. Kunne sikkert være lavet på én dag.

IlTempoGigante
IlTempoGigante Feb 12 '17
Jeg oplever én forbedring som jeg gerne vil bytte for enhver anden funktionalitet og det er hastighed. Før har jeg ofte måtte vente (lang) tid før bilen svarede, og til tider også forgæves. Siden den nye App svarer bilen inden for sekunder og det hver eneste gang (bank under bordet). Måske der er brugt kræfter på en helt ny infrastruktur/backend, med henblik på at kunne skalere ift. antal brugere og ny funktionalitet? Når man samtidig har fået en widget er jeg nu godt tilfreds.
tintin
tintin Feb 12 '17

Altså på den android app der hedder Mebot  kan man indstille til opvarming på et hvert tidspunkt og hvilke ugedage man ønsker

Gronhund
Gronhund Feb 12 '17

Mebot. Den havde jeg ikke hørt om. Og den virker?

Den må jeg (og mange andre) hellere få afprøvet, for det er da lige den vi har manglet.

tintin
tintin Feb 13 '17

Jep. Man kan også se hvor mange kW man har suttet, praktisk når man lader hos venner og gerne vil betale for strømmen. Jeg runder gerne op, der er jo tab i kablet

Sider: 1 2 »