Så er de første billeder af den opdaterede Tesla App sluppet ud (gaflet fra Google Play).
Desværre tyder det på at det bare er en opdatering af "det grafiske udtryk"/GUI - absolut ingen nye funktioner.
Så er de første billeder af den opdaterede Tesla App sluppet ud (gaflet fra Google Play).
Desværre tyder det på at det bare er en opdatering af "det grafiske udtryk"/GUI - absolut ingen nye funktioner.
Cool ui men ser umiddelbart ikke ud til at den tillader scheduled charging. En ting som jeg mangler..
øv havde forventet der blev lidt mere en bare lidt grafik. Kunne godt have brugt varmen på for og bagvindue i denne tid.
Mon ikke der er nye funktioner på vej med 8.1Så er de første billeder af den opdaterede Tesla App sluppet ud (gaflet fra Google Play).
Så er den kommet i IOS app store. Samme funktionalitet bare ny UI. Men tænker der måske kunne komme noget nyt når bilen bliver opdateret, måske API så bliver udvidet..... man kan da håbe
Syntes egentlig godt om det nye design og de nye funktioner er ok, ikke noget jeg savnede men ok.
Hvilke nye funktioner mener du er kommet? Jeg ser ingen nye funktioner ud over fingerprint, design ok, men hold da op det er skuffende i forhold til hvor meget den opdatering er talt op.
Lige præcis med varmen mangler der meget som havde været rart hvis det var kommet med.
* At kunne sætte et starttidspunkt for at tænde varmen (og ikke den smart funktion som kun virker hvis man kører samme tidspunkt hver dag)
* At kunne tænde for sædevarmen
* At kunne tænde ratvarmen
* At kunne tænde for varme i ruden
Tilsvarende er der på mange andre områder funktioner som ville være relevante. Opladning til en bestemt % til et bestemt tidspunkt?
Jeg kan heller ikke se nogen widget på min iphone 5 ?
Opdateret:
Nu fandt jeg ud af det. Når mobilen er på startsiden hvor der kun står klokken, så træk en finger fra venstre mod højre hen over skærmen. Så kommer widgets frem og kan redigeres..
Det er blevet nemmere at skrue op for varmen. Nu skal man bare holde knappen inde i stedet for at skulle trykke 30 gange for at komme op på "HI".
Ellers er der vist ikke de store ændringer ud over det visuelle design.
Jeg kan i øvrigt bedre lide det nye 2D-agtige design på batteriet. Det er lettere at se, hvor mange %, man har sat den til at lade op til, ift. det gamle 3D look, som dog så lidt mere fancy ud. Jeg går dog ind for funktionalitet frem for fancy look.
Enig, men desværre går Teslaudviklerne vist mere op i design end funktionalitet.
Jeg så gerne mulighed for "sheduled" ladning inden afgang næste morgen - nødvendigt for at have optimal regenerering.
Samme gælder GPS som stadig mangler mulighed for "waypoints". Det mangler jeg på langt de fleste ture.
Jeg synes det er ok at være lidt skuffet, Elon har flere gange tweetet at der ville komme en stor overhaul af app'en i forbindelse med 8.1
Denne 'makeover' har højst taget en grafisk designer én uge at lave, og det er højt sat. Kunne sikkert være lavet på én dag.
Altså på den android app der hedder Mebot kan man indstille til opvarming på et hvert tidspunkt og hvilke ugedage man ønsker
Mebot. Den havde jeg ikke hørt om. Og den virker?
Den må jeg (og mange andre) hellere få afprøvet, for det er da lige den vi har manglet.
Jep. Man kan også se hvor mange kW man har suttet, praktisk når man lader hos venner og gerne vil betale for strømmen. Jeg runder gerne op, der er jo tab i kablet