Hejsa. Jeg har et sæt org 21" turbine fælge som jeg overvejer at få pulverlakeret i "satin black" - altså samme farve som de 22" man kan købe til Model X.
Er der nogen der har erfaringer med pulverlakering og evt kan anbefale et sted i nærheden af Aarhus? Vh Per
