Loading...
dk

Køb af brugt Tesla fra Tesla DK ? - Kan man forhandle? | Tesla Forum

Gizu
Gizu Apr 3 '17

Hej med jer,

Kan man forhandle pris på brugte teslaer hos TESLA kastrup ?

Jeg skal nok forsøge, men ville høre om andre har haft held med at forhandle priserne på deres brugte Model S

På forhånd tak!

ThomasG
ThomasG Apr 4 '17
Ved ikke om man kan forhandle om de brugte, men nypriserne er der i hvertfald INTET at forhandle om. Hvorfor i øvrigt købe hos Tesla, når markedet er fyldt med gode tilbud med fabriksgaranti.
mbk
mbk Apr 6 '17
Quote from ThomasG Ved ikke om man kan forhandle om de brugte, men nypriserne er der i hvertfald INTET at forhandle om. Hvorfor i øvrigt købe hos Tesla, når markedet er fyldt med gode tilbud med fabriksgaranti.

Der er ny 80.000km/4års garanti på Teslas, det er alligevel omkring 1.5 år mere end brugtmarkedet.

Det er meget forskelligt hvor stor prisforskellen er mellem Bilbasen og Tesla, der er sikkert modeller hvor Bilbasen giver mest mening og andre hvor Tesla giver mest mening.

Tjek ev-cpo.com, der kan man sammenligne på tværs af Teslas preowned biler.

Gizu
Gizu Apr 18 '17
Jeg prøvede men der svar sgu ikke meget at forhandle.... hvis ikke intet. 

Jeg gad ikk at "prutte" om prisen så jeg gav op efter 3sek...
Gizu
Gizu Apr 19 '17

Ja, får min start næste uge, så det har taget dem lidt over 14 dage (påsken gjorde det self ikke bedre) Har dog stadig ikke set bilen, som jeg meget gerne vil. Det er en af de Sixt biler som er tilbagekøbt og stået stille 1.5år.... Kørt 50KM.... Synes det var en fin pris ift. ny garanti osv samt det lave KM... 

Gizu
Gizu Apr 24 '17

Mange tak! Bilen havde kørt 24KM da jeg fik den og batteriet viser 42x km ved fuld ladning - Så alt er godt. Den kører perfekt.

For at slutte af, kan jeg fortælle at jeg fik forhandlet mig et type2 kabel med i prisen ved afhentning :D

Forummets indlæg er redigeret af Gizu Apr 24 '17