Loading...
dk

Rust på frontklap | Tesla Forum

NT_nofuel
NT_nofuel May 23 '17

Er det en begyndende rustplet? Det burde vel ikke kunne lade sig gøre, når bilen er af aluminium? Er en plet som er opstået for nylig. 

KimT
KimT May 23 '17

Kik efter om det evt. er et stenslag. Min er bare større ;-)

http://www.teslaforum.dk/forum/topic/4381?language_id=1

NT_nofuel
NT_nofuel May 23 '17

Kunne godt tyde på at mit også er et stenslag, så Tesla vil sikkert ikke gøre noget ved det. Har du gjort noget ved din skade? Givet den en omgang med en lakstift? Bliver vel ikke kønt? :(

KimT
KimT May 23 '17

Jeg har lukket stenslaget med en lakstift. Er bange for at Crashpoint vil omlakere hele hjelmen pga. perlemor (solid white skulle faktisk også være en multicoat lak - derfor har tesla taget den ud af "sortimentet")

Har ikke lige kendskab til nogen i Silkeborg der laver småskader (altså "lakere skaden - ikke bilen"). Der lå på et tidspunkt en ChipsAway, men de er lukket.

Forummets indlæg er redigeret af KimT May 23 '17
P85DK
P85DK May 23 '17

@NT_nogas - hvis du er hurtig og tager den til en maler, så vil en dygtig maler godt nøjes med at male den nederste del, da det ser ud som om det kun foran den lille kant. Der vil være en minimal forskel i farven, men man vil ikke bide mærke i det, da det der alligevel er 'skygge' efter kanten, som du også kan se på dit billede.

På den måde kan du være heldig at slippe med en 500 mand