Loading...
dk

Hjælp til valg af brugt model S | Tesla Forum

docl
docl Aug 24 '17
Jeg står med et meget svært valg mellem to S 85D Alene processen med at indsnævre det til to, har været måneder om at ske.. Vil lige høre hvad I andre tænker, de er sammenlignelige fraset nedenstående forskelle.. 

Bil 1 har kørt 25.000 km mindre, er 6 mdr nyere (begge 2015) og koster cirka 50.000 dkk mere selvom der tages højde for udbedring af en lakskade på bil 2..

Bil 1 Premium int NG sæder Ret god stand inkl dæk.
Bil 2 Techpakke Hi-fi Overfladiske ridser i lakken som let kan repareres I øvrigt ok stand men bærer præg af de ekstra km, herunder dækslid.

I sidste ende handler det selvfølgelig om hvad man vil ofre alt i alt, men mit dilemma er at jeg ikke helt kan gennemskue hvor meget NG sæder, Premium pakken samt de færre km og produktionsdato, i virkeligheden betyder ift prisforskellen. Hi-fi er jeg glad for, men kan leve uden.. Nogen kommentarer som måske kan hjælpe - feks om NG eller Premium er pengene værd sammenlignet med techpakke.. Det er svært at holde styr på hvad der var i pakker og hvad der var standard fra start 2015 til slut 2015..
Forummets indlæg er redigeret af docl Aug 24 '17
lysmanden
lysmanden Aug 24 '17
Ng sædder er betragteligt bedre end almindelig. 
Som gammel hi-fi ekspert hvor jeg har bygget utallige lydanlæg til konkurrence i bilen må jeg sige at jeg har et kritisk øre. Hi fi pakken er ikke pengene værd. Så vil jeg hellere eftermontere ordentlige højttalere. 
Tech pakkerne giver værdi i det daglige brug. Hvad der giver værdi er naturligvis individuelt