Loading...
en

Vesterhavet omkring Ringkøbing Fjord

P85
P85 Aug 25 '14

Som den glade ejer af såvel Tesla som sommerhus i Hvide Sande - har jeg konstateret, at dette skønne område af Danmark, desværre er totalt nedprioriteret af de gængse udbydere af ladestandere. Hverken "Clever" eller "EON" har installationer i nærheden, men måske I har gode erfaringer/fif til hvor jeg finder power langs Vestkysten?

Bianco
Bianco Aug 25 '14

Nærmeste på PlugShare er Tistrup & Esbjerg...  :-(

P85
P85 Aug 25 '14

Tak Bianco for hurtig respons. Jeg har ingen erfaringer med PlugShare - kun gode med Clever og EON. Derfor er min umiddelbare plan, at stoppe ved Clever i Billund - for kigger jeg på www.plugshare.com kan jeg ikke konstatere hvordan man rent faktisk får adgang til power og med hvilken styrke ?

krogsgaard
krogsgaard Aug 25 '14

Har ikke selv prøvet, men tankstationer har tit rød cee stik. Flere har godt kunne snakke med dem om at benytte dem til en pris. Prøv evt at snakke med en af dem der ligger i nærheden eller evt. lokal købmand.

Bluecoffee
Bluecoffee Aug 25 '14

Jeg har indimellem været på Statoil, hvor de har været hjælpsomme og ladet mig frakoble deres støvsuger en times tid eller to (selvfølgelig mod at jeg stopper opladningen, hvis der skulle komme en kunde forbi for at støvsuge). Så jeg er altså ikke blandt dem, der har noget grimt at sige om olievirksomheder:-)

Hookmaker
Hookmaker Aug 25 '14
Jeg var i hvide sande slut juni, der var en del røde stik på havnen, så prøv at hør om du må holde og suge et par timer....;-)