Loading...
dk

EVSE Ladestation til salg, eller bytte med CHAdemo adapter | Tesla Forum

larsenjan
larsenjan Oct 19 '17
Skulle nogen være interesseret i en ladeboks fra EVSE. Så har jeg en 11/22 kWh boks til salg, jeg har skiftet til EON, pga mit høje kørselsbehov. Send en mail med bud over 2000,- , jeg er også interesseret i bytte eller køb af CHAdemo adapter, bor i Ølstykke.
Jan Larsen
40169723
Doc2211
Doc2211 Oct 31 '17

Hej Jan Lidt nysgerrig :-) Jeg har også EVSE ladeboks og er fint tilfreds med denne. Har desuden ligesom dig et stort kørselsbehov - 50.000/ år. Hvorfor skulle stort kørselsbehov være årsag til skift ? mvh Gert

DeaconWP
DeaconWP Nov 4 '17

Hvor mange kWh bruger du på at lade din bil op på en måned? Hvad giver du for dem hos dit elselskab, og når du har fratrukket afgiften du får tilbage fra EVSE? Og hvad giver du om måneden for dit EVSE abonnement? Så kan du regne lidt på, hvad du har af udgifter på et E.ON abonnement? 579 pr måned. Og de betaler dig jo 2,30, eller noget i den retning for hver kWh, som du har ladet gennem din boks. Som du har givet 1.295 for at oprette. Så uanset hvor mange km du kører om året, koster det dig kun 12 X 579 krone rom året. Til og med 2019.

Og så er det jo med strøm på deres standere i det offentlige rum inkluderet.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Nov 4 '17
larsenjan
larsenjan Nov 5 '17
Nok også mere en kombination af at jeg køre meget, og bruger brik en del.
GlennSeidel
GlennSeidel Jul 7 '18
Stadig til salg?