Loading...
dk

Puddle lamper med Logo fra Anstract Ocean. | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Nov 16 '17

Som mange nok ved, så er der fine lamper ved abstractocean.com

Jeg bestiller hjem igen, og når der er lager i deres butik, afsender de nye puddle lamper med logo til mig.

Skal I have nogen under samme vilkår som sidste gang jeg hentede lamper hjem, kan I bare skriver her i tråden.

Jeg forventer priserne bliver som:

Kabinelys og røde til dørene, et sæt med 4 styk, 240 kroner.

Logo "puddle lamps", et sæt med 2 styk, 260 til 270 kroner.

De kommer nok omkring jul, og så kan jeg sende videre til Jer, som jeg plejer.

Ingen købetvang ved reservering, hvis den endelige pris ikke passer Jer.

KS
KS Nov 16 '17
Er med på 2 sæt med logo - T logo
Paelt
Paelt Nov 17 '17

Jeg er også med på et sæt med T-logo

 

DeaconWP
DeaconWP Nov 17 '17

KS og Paelt,  jeg skriver hhv 2 og et sæt, med hver 2 lamper på sedlen.

DeaconWP
DeaconWP Nov 17 '17

Til dem som ikke kan huske alle detaljer fra tidligere:

Der kan være tre lamper i det originale ledningsnet i bagagerummet i en Tesla Model S. Uanset bilens alder og type.

Der kan være 4 lamper ved fødderne i kabinen.

Der kan være en lampe i Frunk.

Der kan være 4 lamper under dørene, som så lyser på jorden, når dørene åbnes.

Der kan være 4 røde lamper i dørene, som lyser bagud, når dørene er åbne.

Der er en lampe i handskerummet.

På en Model X er der to lamper i bagagerummet, fire ved fødderne i kabinen, to i frunk, to under de forreste døre, en i handskerummet og to røde i de forreste døre, som lyser bagud, når dørene er åbne.

Alle lamperne er ens i udformning, så de kan byttes / erstattes med hinanden.

Alle disse lamper kan erstattes af stærkere lamper fra abstractocean.com.

Jeg køber en masse sæt hjem, når de får de nyeste lamper hjem, som er de puddle lamper med et Tesla T logo, som de så oplyser jorden med.

Så I kan ytre ønske om at få nogen tilsendt, når jeg har fået dem hjem.

Jeg oplyser prisen på dem, når jeg har dem hjemme og igennem tolden.

Og til den tid kan I oplyse adresse osv, hvis I så vil have dem.

I kan bestille netop dem I vil have, også dem med et X eller S logo. Der er midlertidigt udsolgt af dem med T. Derfor kommer min bestilling hjem, når de er i butikken igen.

De nye med Logo er i samme hus, som de tidligere modeller, så de passer lige ind i hullerne under dørene.

Man kan også købe originale lamper ved TEsla. Der koster de kun 26 kroner pr styk.

Man kan få brug for nogle beslag til nye lamper under forstolene, som ved Tesla koster omkring 2,68 kr pr styk. Jeg har måske lidt jeg kan levere til den tid, som jeg plejer at tage en 10 er for. (afhenter dem jo ved Tesla.). Hvis I ikke selv henter/bestiller ved Tesla.

Reservedelsnummeret ved Tesla er: 1016677-00-A, Under Seat Lamp Brkt

Man kan selv vælge, om man vil bruge de stærkere lamper uden logo, eller dem med logo under dørene. Dem med Logo er cirka dobbelt pris som dem uden.

Vil man have andre ting end lamper med, så skriv bare.

Alle kan lige nu få 2+ % rabat i butikken, men der løber jo så også porto og told behandlingsgebyr på hver pakke. Derfor plejer det at være billiger at jeg tager mange sæt hjem, og sender dem videre til Jer.

 

 

PEB
PEB Nov 18 '17

2 sæt med T logo. Tak.

fmm1000
fmm1000 Nov 19 '17
Deacon som jeg lige husker det giver Ride the lightning podcasten 20 pct i rabat.

Hvordan er lysstyrken på Tlogoet på jorden i forhold til de originale lys på jorden.
DeaconWP
DeaconWP Nov 19 '17

Det kan jeg ikke svare på.

Jeg har ikke set dem på. Jeg har bare set en bruger på Facebooks gruppe Tesla Owners CLub Denmark, som har fået nogle og monteret dem.

Han er vist godt tilfreds. Jeg vil umiddelbart gætte på, at det er samme dioder, som i interiør lamperne er 16 gange kraftigere end de originale. Men lyset vil jo være på et lidt mindre område, grundet den film, som lyset skal igennem, for at lave logoet.

Umiddelbart vil jeg tro på, at de er meget bedre end de originale, selv med Logo.

 

Du er velkommen til at lave en aftale om at se vores lygter i X bilen. Enten i Randers lige efter arbejde kl 16, eller her i Rødkærsbro, hvor jeg bor. Du kan bare sms'e til mig.

CarstenHansen
CarstenHansen Nov 20 '17

Jeg er med på et sæt T-logo 

DeaconWP
DeaconWP Nov 21 '17

CArsten, det er noteret.

PEB: Det må være de to, som er reserveret på fjæsen, vil jeg gætte på?

Dennis8400
Dennis8400 Nov 22 '17
Jeg er med på et sæt T-logo<br />
Og 4 hvide lamper . Tak
Forummets indlæg er redigeret af Dennis8400 Nov 26 '17
rbh
rbh Nov 22 '17

Jeg vil gerne aftage et sæt med T-logo og 8 hvide lamper. Tak.

henrik_dk
henrik_dk Nov 22 '17

Jeg er også med på 4 lamper (bagagerum + frunk).

Talbro
Talbro Nov 23 '17

Jeg er med på 1 sæt med T-logo, 4 hvide lamper og 4 beslag til under stolene hvis det bliver muligt. Tak for indsatsen.

Michael84
Michael84 Nov 24 '17

Jeg vil gerne ha et sæt T logo med... :-)

Clausr
Clausr Nov 25 '17
Jeg er med på et sæt T-logo og 6 hvide lamper, Tak
DeaconWP
DeaconWP Nov 25 '17

Clausr, 6 plus 2 reserveret.

Michael, 2 logo noteret.

Talbro, I en S, skal du kun bruge 2 beslag under forstolene. 2 logo og 4 hvide lamper, samt 2 beslag noteret.

Nostromo. Der er et link til monteringen på deres hjemmeside. Jeg kan ikke indsætte fra min udklipsholder, så på deres side abstractocean.com, kan du  kigge på produktet. Der er et link til en Youtube video.

henrik_dk noteret.

rbh 2 logo og 8 hvide, så gerne.

Dennis8400: to Logo lamper, og et sæt med 4 lamper til kabinen. Reserveret til dig.

 

PEB
PEB Nov 27 '17
Citat fra DeaconWP

CArsten, det er noteret.

PEB: Det må være de to, som er reserveret på fjæsen, vil jeg gætte på?

Ja, jeg blev i tvivl om du var begyndt på en ny liste. Derfor bestilling her også. 

I alt 2 sæt med T-logo til mig. Tak :-) 

ILarsen
ILarsen Nov 27 '17

Kan jeg bestille puddle lamps med T til alle fire døre, og lamper til frunk og trunk?

DeaconWP
DeaconWP Nov 27 '17

ILarsen. T til alle døre = 2 sæt.

alle indendørs = 8 plus en i handskerummet.

Vil du have nye røde i dørene også? Det er dem der peger bagud, når døren er åben?

Sider: 1 2 3 »