Loading...
dk

Iphone X fryser håndfri i Tesla S | Tesla Forum

Ledsager
Ledsager Dec 6 '17

Har netop investeret i en iPhone X og har problemer med at den ikke fungere optimalt med tilkoblingen til den håndfri Teslafunktion.

Telefonen kan godt forbinde, men den fryser instrumentpanelets telefonvisning, som kun kan omgås ved at disconnecte iPhonen igen.

Er der andre der kan genkende det eller ved hvordan det kan løses?

JSH
JSH Dec 8 '17

næh min virker fint, dog kan jeg ikke få Siri til at virke med Teslaen, men det var det samme problem med IP6. Siri virker kun fordi telefonen kan høre mig, virker jeres?

Ledsager
Ledsager Dec 8 '17
Har prøvet at gendanne parringen og nu lader det til at det virker.

Vil tjekke Siri. Bruger mest Teslas egen voice, selv om den er ret begrænset.
gw
gw Jan 20 '18

Dette har jeg ret mange problemer med. Har prøvet at slette profil i bilen og etablere igen. Same result!

Nogle gange virker det andre ikke, klart hældende mod ikke virkende. Det har haft virket perfekt, men nu er det sheit.Genstart af phone eller MCU ændre ikke på resultatet.

Ikke andre som har denne sygdom?

Metguy2000
Metguy2000 Jan 22 '18

Har haft X siden starten af december. Slettede den gamle bluetooth profil og oprettede en ny. Har fungeret upåklageligt. Jeg har en S85D fra 15.

mbk
mbk Jan 29 '18

Det ser ud til at nogen har fundet sammenhæng mellem udfald og Apple Watch:

https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/7to1n3/psa_tesla_confirms_apple_watch_causes_call/

 

snip: """

Put your watch in Airplane mode as a workaround.

I called Tesla about the poor audio quality people I call experience when I’m in my car.

The support agent asked if I had an Apple Watch (I do) and suggested I put it in airplane mode. I did - immediately cleared up the issue.

Tesla claims it’s an Apple issue - but at least now there’s a workaround.

Enjoy!

"""