Jo, lige præcis. Det gælder om at sørge for, at der hele tiden er noget strøm på batteriet. Men ikke for meget. 50% SOC med laderen sat til er det bedste, man kan gøre.
Derudover bør man opbevare bilen et køligt sted, da høje temperaturer over tid er med til at accelerere degraderingen af batterikapaciteten. Nok ikke det store problem i DK. Ellers tag den evt. med til Grønland og parkér den for enden af en gletsjer ;-)
Det dummeste, man kan gøre, er at efterlade den med lav SOC uden stikket sat i, så vampire drain efter noget tid får batteriet til at køre helt fladt. I bedste fald vil det give en masse bøvl med at få den startet, da 12 V batteriet også hurtigt vil blive drænet, så Teslaen vil forekomme at være helt død, indtil man får jumpstartet den og først efterfølgende kan man (måske) lade den op igen. I værste fald vil det skade batteriet permanent.
Det næstdummeste, man kan gøre, er at efterlade den stående i direkte sol med stikket sat i og sat den til at lade op til 100%. Det vil øge batteriets degradering dramatisk at stå med så høj SOC i varmen i længere tid.