Loading...
dk

Problem med tilslutning | Tesla Forum

voersaa
voersaa Mar 27 '19

Jeg har en E.ON hjemmelader, hvor jeg oplever at det er meget svært at tilslutte type 2 stikket. Stikket går ikke ordenligt i bund og bilen rapporterer "limited charging" og at kabel muligvis ikke er korrekt tilsluttet. Med meget møje og besvær kan jeg få den til at lade (brugte 5 - 10 min på at få den til at lade i går) men det er altid med det gule Tesla logo der blinker og stort set altid med en fejlmeddelelse. Jeg har haft et par andre stik tilsluttet for at teste om det er bilens stik der er noget galt med men de andre stik er nemme at både tilslutte og fjerne igen og går helt i bund. Jeg kan ikke umiddelbart se at der er noget galt med E.ON stikket.

Er der andre der har oplevet noget tilsvarende? 

MOS
MOS Mar 27 '19

Prøv at invitere en anden elbil hjem til dig og prøv E.ON stikket af på den. Hvis det stadig er samme problem, må du reklamere til dem, du har fået ladeboksen af.

voersaa
voersaa Mar 27 '19

God ide, har fejlmeldt her til morgen men det kunne være godt at få det testet på en anden bil. Nu skal jeg så bare lige finde en med en elbil for jeg kender sku ikke lige andre der har en.

PeterE
PeterE Mar 27 '19

Jeg har prøvet det et par gange med min EON hjemmeladeboks, mest om vinteren. Og altid fordi stikket ikke har været presset helt i bund. Hos mig lader den stadigvæk, men ca på halv kraft.

MOS
MOS Mar 27 '19

@voersaa

Hvor bor du henne? Det kan da tænkes, at et Tesla Forum medlem fra lokalområdet kunne overtales til en sjatladning og en kop te?

voersaa
voersaa Mar 27 '19

Jeg bor i Greve 20 km syd for København, ved der er en sort model 3 der kører rundt i området :-P

Bianco
Bianco Mar 27 '19

Bor i Greve - Giv et ping på 20 4 x 8 00

Forummets indlæg er redigeret af Slettet bruger Mar 28 '19
voersaa
voersaa Mar 27 '19
Citat fra Bianco

Bor i Greve - Giv et ping på 20 4 x 8  00

Det er et tilbud der er for godt til at sige nej til :-)  

Forummets indlæg er redigeret af Slettet bruger Mar 28 '19