Loading...
dk

Ændret pris efter bestilling... | Tesla Forum

Dennis
Dennis Apr 29

Hej.

Afventer lige svar fra Tesla, men vil høre, hvad andre har oplevet.

Bestilte en M3 LR-AWD i starten af april, men et par dage efter blev prisen jo sat ned (eller rettere, autopilot blev gjort del af prisen). Prisen er stadig den samme på mit ordre-dokumentet, men bliver prisen justeret på final invoice - eller er man låst af den oprindelige pris? Er trodsalt i sidste ende omkring 30k+ kr.
Har endnu ikke fået nogen leveringsdato.

Hvad har andre oplevet?

mbk
mbk Apr 29

Du har jo et par dages til at levere bilen tilbage, så hvis du truer med det, så får du vel til den opdaterede pris. 

Ice2EV
Ice2EV Apr 29

VI hentede på dagen for prisnedsættelsen. Bad DS om at kigge på final invoice, idet jeg ikke kunne få tallene til at stemme. Det hang overhovedet ikke sammen med samlet pris, pris til betaling og reservation fee samt ordering fee som var forudbetalt.

Samtidig spurgte jeg om han så ikke også lige ville kigge på den nye pris på vognen efter dagens nedsættelse.

Han gik en 10 minutters tid, og så dukkede han op med en håndskreven ny pris på den usammenhængende final invoice. Den nye pris havde jeg ikke noget problem med. Den var lavere end jeg havde håbet. Slap samlet for LR AWD, midnight silver metal og AP 462.???

Har forøvrigt ikke kunnet finde den endelige invoice nogen steder siden.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Apr 30