Loading...
dk

Version 2019.12.1.1 | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
jonsiii
jonsiii May 1 '19

Haha, nu brokkede jeg mig jo lidt i går over AP-ting i går, og her til morgen lå der en ny update. Kort 4 minutters intro til nyt:

https://www.youtube.com/watch?v=cDooQqOyvd0

* Nemmere at se software-versioner og om hvor lang den er om at loade

* SuperCharge op til 150 kW

* Batteriet varmer op når du nærmer dig en SuperCharger - spar op til 25% tid

* TPMS-ventil update

* Ny browser på Chromium - Superhurtig

husfeldt
husfeldt May 1 '19

Øv - min update i dag fejlede den vil forsøge igen senere skrev bilen... jeg er p.t. på 2019.8.5 men kunne ikke se hvad for en update det var den ville ligge på... men det var nok 2019.12.1

tvegaard
tvegaard May 3 '19
Min bil er ikke ret tit på wifi - er der nogen, der er blevet tilbudt opdatering på bilens almindelige LTE? Jeg er stadig på 2019.8.4...
Leth
Leth May 3 '19
Citat fra tvegaard Min bil er ikke ret tit på wifi - er der nogen, der er blevet tilbudt opdatering på bilens almindelige LTE? Jeg er stadig på 2019.8.4...
Jep. Alm LTE her. App notificerede om update her i eftermiddag.
jonsiii
jonsiii May 3 '19

Fik endda 2019.12.1.2 i morges.

edge
edge May 4 '19
Citat fra jonsiii

Står der hvad 2019.12.1.2 gør? Efter 2019.12.1.1 kan jeg kun med besvær få kontakt til bilen via app. Jeg skal først ud til bilen, have kablet ud, og køre en halv meter. Så kan jeg få kontakt med app'en, og den mister forbindelsen igen lidt efter: "Vehicle Connection Error".

Kunne man håbe at 12.1.2 løser det problem? 

voersaa
voersaa May 4 '19
Citat fra edge
Citat fra jonsiii

Står der hvad 2019.12.1.2 gør? Efter 2019.12.1.1 kan jeg kun med besvær få kontakt til bilen via app. Jeg skal først ud til bilen, have kablet ud, og køre en halv meter. Så kan jeg få kontakt med app'en, og den mister forbindelsen igen lidt efter: "Vehicle Connection Error".

Kunne man håbe at 12.1.2 løser det problem? 

Fik også 2019.12.1.2 lørdag morgen. Forlydende fra de internationale fora er at det er en bug fix til 2019.12.1.1  

Joe73
Joe73 May 5 '19
@selsoe
Har du prøvet at reboote skærmen på de to hjul på rettet?
Det hjalp da det skete for mig. (For 5 uger siden)
Gustavsfar
Gustavsfar May 6 '19

Efter at have fået denne version kan jeg se at bilen ikke automatisk låser når jeg går fra den. Har gentagende gange været inde i menuen og slå auto door lock til men den låser stadig ikke???

griffel
griffel May 6 '19
Citat fra Gustavsfar1

Efter at have fået denne version kan jeg se at bilen ikke automatisk låser når jeg går fra den. Har gentagende gange været inde i menuen og slå auto door lock til men den låser stadig ikke???

Er Auto Door Lock ikke den funktion, der låser dørene når du begynder at køre?

Gustavsfar
Gustavsfar May 6 '19

Mulighvis men faktum er at bilen ikke låser når den forlades. Når jeg kigger i appen kan jeg se at den ikke er låst.

PeterE
PeterE May 6 '19

Når alt andet svigter, så var det måske en ide at kigge i manualen? Den er vel nogenlunde opdateret.

Gustavsfar
Gustavsfar May 6 '19

Det var skam også det den hed :-)

Har slået den til og stadig låses bilen ikke...?

MOS
MOS May 6 '19

@Gustavsfar1

Har du evt. glemt den ene key fob i bilen?

P85DK
P85DK May 6 '19

@Gustavsfar1 - jeg har oplevet det samme et par gange på det seneste, hvor bilen ikke låser og radioen bliver ved med at spille, selvom man er gået ud af bilen og har husket alle nøgler :-)

Det var dog før den seneste opdatering. Jeg ved ikke hvordan det bliver med den nye opdatering, da jeg ikke har fået bilen tilbage efter skærmskift endnu.

Gustavsfar
Gustavsfar May 6 '19

Jeg kører på 2019.12.1.1. Er spændt på at høre hvordan din browser er med den nye skærm. Min  er mere ubrugelig end nogensinde. Den tager evigheder om at loade selv med 3 LTE pinde eller en stabil wifi forbindelse...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 6 '19
PeterE
PeterE May 6 '19

Den der browser? Browseren er ubrugelig og unødvendig, hvis I spørger mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal med den, som min mobil ikke gør (ca) 100 gange bedre...  

Og gad vide om det ikke kunne være browseren og de tilhørende memory udfordringer, som langsomt og sikkert æder MCU'en op?

Selvfølgelig bare et gæt, jeg har ikke brugt browseren i 3-4-5 måneder, og jeg har ingen problemer med skærmen længere. Overhovedet.

Forummets indlæg er redigeret af PeterE May 6 '19
TorbenS
TorbenS May 6 '19

Jeg tror også at browseren er med til at ødelægge MCU'en. Det er nok derfor at Tesla sørger for den næsten ikke virker.

Gustavsfar
Gustavsfar May 6 '19

Interessant...

ElPeter
ElPeter May 7 '19

Siden jeg fik 2019.12.1.1 har min browser ikke virket, d.v.s. når jeg skriver en URL sker der absolut intet. Jeg har genstartet på rattet og prøvet både indbygget 3G og på et wifi, det gør ingen forskel. Der er netadgang fra Spotify osv i øvrigt.

Det er mit indtryk at MCU1 ikke får den nye Chromium browser, men min OCD synes at den gamle stadig skal virke selv om den er ringe. Nogen foreslag til udbedring?

2015 85D, MCU1

Forummets indlæg er redigeret af ElPeter May 7 '19
Sider: 1 2 »