Loading...
dk

Model 3 AWD levering | Tesla Forum

JohnMKrogh
JohnMKrogh May 15

Er der nogen der har erfaringer med den aktuelle forventede leveringstid på Tesla 3 AWD?

Jeg bestilte en i sort 02-04, men har endnu ikke modtaget VIN nummer. Jeg har prøvet at komme i kontakt med TESLA siden i sidste uge men de læser vist ikke mails eller tager telefonen for øjeblikket.

Til gengæld har elektrikeren nu sat en TESLA lader op i carporten så den kan jeg jo glæde mig over imens...

torbenm
torbenm May 15

Bestilte en performance 13/4 og har heller ikke modtaget VIN endnu eller nogen forventet leveringsdato. 

MikaelH
MikaelH May 15

Bestilte en LR RWD (rød, aero) d. 14/4 og har heller ikke fået VIN. Er kun blevet ringet op for at få bekræftet finansiering, cpr-nr og forsikringsselskab. 

B8Peter
B8Peter May 15

LR AWD  bestilt 16-4  skal afhentes d.23-5  Sort/Sort med aero

NBO
NBO May 15

Bestilte den 10-5. Nu bliver jeg helt nervøs for hvor længe jeg skal vente. Bestilte Blå/Sort LR AWD med Aero.

Ice2EV
Ice2EV May 15

Rolig nu, der er nogen der ventede 2 år på den ;-)

MikaelH
MikaelH May 15

@Ice2EV

Næppe fra det øjeblik de rent faktisk har bestilt bilen ;)

Vi er mange der har ventet flere år på at bilen skulle blive lanceret i Danmark. Men ventetiden fra bestilling til afhentning er nu den værste. Specielt når man ikke har en dato at forholde sig til.

BPF
BPF May 15

Jeg bestilte d. 29/4 LR AWD Sort/Sort med aero og skal hente d. 21/5 i Aarhus.

JohnMKrogh
JohnMKrogh May 15

Tak for input. Ja jeg må indrømme at det er lidt bekymrende at jeg stadig ikke har hørt fra Tesla efter financiering / cpr / forsikrings snak når jeg har bestilt stort set den samme konfiguration som BPF 02/04.

-Udover at jeg fik en mail den anden dag om at nu kunne jeg bestille krog hvis det fristede. -Så tænker man, Er den ikke bygget endnu?

MadsM
MadsM May 15

Når der er en leveringsdato står den inde på jeres tesla konto under info, måske de har glemt at sende jer en SMS?. 

Jeg bestilte d. 7/4 og har lige fået en leverings dato (d. 4/5) LR RWD black/black anhængertræk. Jeg fik kun en SMS om at leverigsdato'en var blevet ændret!

ps. Referral code: https://ts.la/mads87018

torbenm
torbenm May 15

Ikke tilfældet her. Nu er M3 jo ikke built to order som Model S. Min Model S fik jeg VIN på mens den var i USA. Nu afhænger det af hvad der kommer ind via bådene og så bliver de fordelt. Snakkede med dem idag, og ingen performance modeller kommet endnu i de sidste par sendinger. Black/Black er nok den mest almindelige konfiguration vil jeg tro. 

NBO
NBO May 15
Citat fra Ice2EV

Rolig nu, der er nogen der ventede 2 år på den ;-)

Jeg har ventet siden den blev annonceret, dog er det først nu det har givet mening for mig at købe.

JohnMKrogh
JohnMKrogh Igår, 17:31

Update.

Jeg fik endelig fat i Tesla og det viste sig at der endnu ikke var et VIN på min bil og endnu ingen forventet leveringsdato. Til gengæld havde de en stående i Belgien som havde de samme specs og anhængertræk og den skyndte jeg mig at bede om i stedet. Med lidt held er den i DK om 2 uger.

jogvan
jogvan Igår, 18:59

Bestilte 1. Maj og ændrede konfigurationen 8. Maj med anhængertræk. Har ikke hørt noget. Men der kom en båd i havn i Belgien i morges med Tesla'er. En anden båd er på vej til Europa og sejler snart igennem Panamakanalen. Så mon ikke der bliver leveret en del M3'ere til DK snart :-)

JohnMKrogh
JohnMKrogh Igår, 20:42

@jogvan

Ja det satser vi på!