Loading...
dk

Software 2019.16.11 | Tesla Forum

pouls
pouls May 18 '19

Fik i aftes nyeste opdatering med hurtigere adgang til nye opdateringer. Men skærmbilledet for navigation viser ikke min hjemadresse, men en adresse i Palo Alto, ikke Teslas hovedadresse, men sandsynligvis programmørens hjem. Så der er 8700 km til mig. Og da man stadig ikke har noget VIA i navigationen, er det en lang rute over Atlanterhavet , hvis jeg blot skal køre 10 km. Vent med at opdatere, til det det er løst. PoulS

Gustavsfar1
Gustavsfar1 May 18 '19

Hej Poul

Fik den samme opdatering i går og opdaterede da også. Har dog endnu ikke været ude i bilen og se ændringerne. Nogle gange går det altså lidt for stærkt for Tesla med disse opdateringer. Man søger måske at løse een bug og skaber så en anden...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 May 18 '19
KimT
KimT May 18 '19

Det viste min også i går. Men kun ind til jeg kørte en tur

pouls
pouls May 18 '19

Tak for tippet. Det virkede. Godt vi har Teslaforum.  

Gyzz
Gyzz May 20 '19

Hrmmm sjovt, har fået 2019.16.1.1 men ikke nogle "Bugs" som i nævner, faktisk har jeg nu release notes som i 2019.12.1.1 var hvid/Blank og det virker som om at den er mere stabil .... jeg er tilfreds ;-)

Johannelund
Johannelund Jun 2 '19
Kører nu med 2019.16.2 men allerede ved 2016.16.1 forsvandt min mulighed for passive entry, så hver gang jeg nærmere mig bilen med key-fob i lommen tror bilen vi skal lege, er der nogen der har opskriften på at slå passive entry til igen, PS model S 85d
Forummets indlæg er redigeret af Johannelund Jun 2 '19
Flemming
Flemming Jun 2 '19
Slås til i menuen på den store skærm
Johannelund
Johannelund Jun 2 '19
@flemming
Passive entry kan ikke slåes til på den store skærm, da knappen er gjort indaktiv i 2019.16.x