Loading...
dk

Gratis SuperCharging og Model 3 | Tesla Forum

M3rasmus
M3rasmus Jun 7 '19

Jeg vil lige dele lidt lækre erfaringer omkring den gratis SuperCharging man får når man bruger en referralkode eller får andre til at bruge ens kode. 

Jeg har selv fået 23500 km.

Men de 23500 km er jo ikke beregnet ud fra en Model 3, og slet ikke en RWD model, men rettere end Model S eller X. Da jeg selv ligger på 141 wh/km i snit her de første 1000 km, så svarer det nærmere til 36895 km gratis super charging.

I korte træk er det for de fleste af jer mærmere 7000 km end 5000 km i har fået i bonus.

Det er dejligt med en effektiv bil.

Forummets indlæg er redigeret af M3rasmus Jun 7 '19
KimT
KimT Jun 7 '19

HAR DU IKKE KØRT MERE END 1.000 KM !!!!

TB har forklaret hvordan Tesla omregner KM til kWh her : https://www.youtube.com/watch?v=Q4e97Yl3V7g

Laksefiskeren
Laksefiskeren Jun 7 '19

Er det korrekt forstået at de SKAL bruges inden 6 måneder?

bskaarup
bskaarup Jun 7 '19
Citat fra Laksefiskeren

For hver referral man får bliver der tilføjet 6 måneder. 

M3rasmus
M3rasmus Jun 7 '19
Citat fra bskaarup
Citat fra Laksefiskeren

For hver referral man får bliver der tilføjet 6 måneder. 

Præcis, så jeg skulle gerne have 2 år af bruge dem i. Hvis ikke jeg får flere hen ad vejen selvfølgelig.

M3rasmus
M3rasmus Jun 7 '19
Citat fra KimT

HAR DU IKKE KØRT MERE END 1.000 KM !!!!

TB har forklaret hvordan Tesla omregner KM til kWh her : https://www.youtube.com/watch?v=Q4e97Yl3V7g

Jeg har haft bilen i  en uges tid :)

NBO
NBO Jun 7 '19

Hmm, jeg var på SuperCharger i går for første gang, og kan se at det har kostet mig penge. 

Brugte dog en referal code ved bestilling, hvor kan jeg se mine referal kilometer?

M3rasmus
M3rasmus Jun 7 '19
Citat fra NBO

Hmm, jeg var på SuperCharger i går for første gang, og kan se at det har kostet mig penge. 

Brugte dog en referal code ved bestilling, hvor kan jeg se mine referal kilometer?

Det kan du se i din app, hvis du trykker på den lille kiste i øverste højre hjørne. Herunder kan du  se hvor mange km super charging du har til rådighed og der trækker den også fra når du tanker - med det samme.

KimT
KimT Jun 7 '19

I app'en klikker du på kisten oppe i højre hjørne

Rasmus - den eneste undskyld må da være at du kun har adgang til 1 faset opladning og skal vente på bilen ;-)

NBO
NBO Jun 7 '19

Tak for svar. Kan se jeg ikke har nogle kilometer. Det må vidst være en fejl.

Hvem skal man skrive til ang. det?

M3rasmus
M3rasmus Jun 7 '19
Citat fra KimT

I app'en klikker du på kisten oppe i højre hjørne

Rasmus - den eneste undskyld må da være at du kun har adgang til 1 faset opladning og skal vente på bilen ;-)

Ja, det er ikke engang løgn. Men jeg cykler jo også på arbejde - Teslaen er kun til sjov og ballede jo.

Laksefiskeren
Laksefiskeren Jun 7 '19

@NBO. Hvordan brugte du den referal kode da du bestilte? Lavede du din bestilling først på almindelig vis på deres hjemmeside og derefter tilføjede koden ELLER klikkede du direkte på referal linket helt fra starten af din bestilling. Det er nemlig et spørgsmål om det er registreret rigtigt i deres systemer.

NBO
NBO Jun 7 '19
Quote from Laksefiskeren

@NBO. Hvordan brugte du den referal kode da du bestilte? Lavede du din bestilling først på almindelig vis på deres hjemmeside og derefter tilføjede koden ELLER klikkede du direkte på referal linket helt fra starten af din bestilling. Det er nemlig et spørgsmål om det er registreret rigtigt i deres systemer.

Jeg bestilte gennem et referral link. Så direkte gennem et link. Ikke noget med at tilføje det bagefter. 

Ice2EV
Ice2EV Jun 7 '19

Bemærke ligeledes at de 3 måneders free supercharing som skulle udløses af at købe uden prøvetur, er aldrig aktiveret på vores. Har skrevet til Support, men aldrig modtaget svar. Er blevet faktureret for de SuC besøg vi har haft hidtil.

Jabba
Jabba Jun 7 '19
Quote from Laksefiskeren

Det er meget vigtigt at man bestiller bilen via referral link. Jeg har efterhånden hjulpet en del personer med Tesla gennemgang, som efterfølgende har købt Model 3. Desværre bestilte nogle af personerne direkte via hjemmesiden og troede de kunne indtaste henvisningskoden efterfølgende. 

Desværre lader det til at Tesla ikke længere accepterer registrering af referral code med tilbagevirkende kraft. Det betyder at der var et par stykker der faktisk gik glip af 7.500 km gratis supercharging. Så husk nu at bruge referral link når I bestiller. Hvis I har brug for grundig/gratis Tesla gennemgang inden I trykker på knappen, er man i øvrigt velkommen til at kontakte mig.