Hejsa
jeg kan se på plugshare private opladere, OK benzin oa gratis ladere rundt omkring. kan man på nogen måde få en del af det at se i google maps på bilskærmen, så det ikke kun er tesla supercharger og destinationschargere man kan se?
pft.
Hejsa
jeg kan se på plugshare private opladere, OK benzin oa gratis ladere rundt omkring. kan man på nogen måde få en del af det at se i google maps på bilskærmen, så det ikke kun er tesla supercharger og destinationschargere man kan se?
pft.
Den indbyggede navigation kan ikke generelt vise alle opladere. Som udgangspunkt viser den kun Teslas egne superchargers og destination chargers. Den husker dog også alle andre steder, du tidligere har ladet din bil. Så hvis du f.eks. har ladet hjemme, ved Ikea eller andre offentlige ladere, så husker den også disse steder.
Du kan evt. prøve at bruge bilens indbyggede internetbrowser til gå på forskellige hjemmesider med ladere (f.eks. plugshare). Jeg har dog ikke selv ret gode erfaringer med at bruge browseren, der i mine øjne er så forældet og langsom, at den er næsten ubrugelig. Det er meget nemmere bare at bruge sin mobil (dog ikke mens man kører!).