Loading...
dk

Har nogen fået usb-kabler med til SR+? | Tesla Forum

jtdk
jtdk Jun 30 '19

Hej

Jeg hentede i tirsdags en model 3 sr+. Jeg troede der var USB-kabler rmed til at lade telefoner, men der var ingen i bilen. Jeg har siden forsøgt med andre kabler, men de passer ret dårligt ind i kabelbanerne.

Er der nogen af jer andre der har fået usb-kabler med? 

ThomasAnd
ThomasAnd Jun 30 '19
Citat fra jtdk

Hej

Jeg hentede i tirsdags en model 3 sr+. Jeg troede der var USB-kabler rmed til at lade telefoner, men der var ingen i bilen. Jeg har siden forsøgt med andre kabler, men de passer ret dårligt ind i kabelbanerne.

Er der nogen af jer andre der har fået usb-kabler med? 

jeg fik heller ingen med, ej heller type 2 ladekablel. afventer deres tilbagevenden.

olerass
olerass Jun 30 '19

Da jeg hentede min Performance sagde ham der udleverede, at de er stoppet med at lægge USB kabler i bilerne. Det var i Aarhus. 

jonsiii
jonsiii Jul 1 '19

Jeg fik med i april, men lur mig om ikke man kan finde nogen kabler andetsteds:

Biltemas virker måske:

https:///...ning-stik-2000038177

Forummets indlæg er redigeret af jonsiii Jul 1 '19
bskaarup
bskaarup Jul 1 '19

Jeg fik 12/6 i Aarhus at vide at de var i restordre og jeg ville få dem tilsendt. I mellemtiden har jeg købt en trådløs oplader: https://www.aliexpress.com/item/32999316159.html De sender fra EU og det tog en uge. Prisen blev kr. 244 leveret.

acroberts
acroberts Jul 3 '19
Hentede min i Århus i går og fik at vide at de ikke længere leverer USB kabler med bilen.
PeterE
PeterE Jul 3 '19

Stop nu, og køb de kabler selv - de koster jo ingenting :)) 

Nikolaj
Nikolaj Jul 3 '19

Jeg har også lige fået en SR+, hvor USB-kabler er for egen regning. 

I forhold til min kones LR fulgte der dog heller ikke måtter med. Jeg har derfor købt sættet hos T.Hansen til 400 kr. De virker meget fine.

Der mangler dog også en måtte til frunken. Er der nogen, der har anskaffet sig en sådan, og kan anbefale dem?

jtdk
jtdk Jul 3 '19
Kan kablerne købes ved tesla? 
Jeg kan se de er i onlineshoppen, men kan ikke bestille til dk.
Deebee
Deebee Jul 3 '19
Quote from Nikolaj

Jeg har også lige fået en SR+, hvor USB-kabler er for egen regning. 

I forhold til min kones LR fulgte der dog heller ikke måtter med. Jeg har derfor købt sættet hos T.Hansen til 400 kr. De virker meget fine.

Der mangler dog også en måtte til frunken. Er der nogen, der har anskaffet sig en sådan, og kan anbefale dem?

Lyder som en fejl. Der skulle gerne følge måtter med. Da jeg fik min LR, fik jeg også måtte med til frunk. 

DeaconWP
DeaconWP Jul 5 '19

Alt i shoppen kan bestilles ved Tesla Danmark.

ThomasAnd
ThomasAnd Jul 5 '19
Måtte til flunken? Jeg købte bare en 60x80 sort måtte i Silvan og klippede den til med en skarp saks. Dobbeltsidet tape et par steder på bagsiden.