Er der nogen der har finansieret sin TM3 gennem tesla?
Synes en ÅOP på under 3% med fast rente lyder ret godt. Er der noget man skal tænke på?
Hvordan foregik betalingen ved finansiering gennem tesla?
Er der nogen der har finansieret sin TM3 gennem tesla?
Synes en ÅOP på under 3% med fast rente lyder ret godt. Er der noget man skal tænke på?
Hvordan foregik betalingen ved finansiering gennem tesla?
Jeg brugte deres finansiering. Fungerer ret fint. Ikke så mange dikkedarer. Du skal kreditgodkendes først. Ved levering, laver du bankoverførsel af udbetalingen og så kører afbetaling bare via betalingsservice.Tak for svar. Og er de værdier på hjemmesiden korrekte? Dvs. 1,79% FAST rente ved 35% udbetaling og lige under 3% i ÅOP?
Jeg bestilte en Model 3 LR AWD 04/07 og modtog den d. 10/07 - Altså en af deres inventory/lager modeller.
Valgte finansiering via tesla, den bedste rente opnår du ved at smide 35% i udbetaling, der lyder renten på 1.75% og åop på 2.77% + - alt efter prisen på bilen :-)
Er det fast rente som der står på hjemmesiden?Jeg bestilte en Model 3 LR AWD 04/07 og modtog den d. 10/07 - Altså en af deres inventory/lager modeller.
Valgte finansiering via tesla, den bedste rente opnår du ved at smide 35% i udbetaling, der lyder renten på 1.75% og åop på 2.77% + - alt efter prisen på bilen :-)
Og renten er desuden den samme om man vælger 35% eller 20% i udbetaling (fik begge tilbud fra Tesla, valgte dog noget andet). :-)
Okay Dennis.Og renten er desuden den samme om man vælger 35% eller 20% i udbetaling (fik begge tilbud fra Tesla, valgte dog noget andet). :-)