Loading...
dk

Finansiering gennem tesla | Tesla Forum

Superwerder
Superwerder Jul 15 '19

Er der nogen der har finansieret sin TM3 gennem tesla?

Synes en ÅOP på under 3% med fast rente lyder ret godt. Er der noget man skal tænke på?

Hvordan foregik betalingen ved finansiering gennem tesla?

selsoe
selsoe Jul 16 '19
Jeg brugte deres finansiering. Fungerer ret fint. Ikke så mange dikkedarer. Du skal kreditgodkendes først. Ved levering, laver du bankoverførsel af udbetalingen og så kører afbetaling bare via betalingsservice.
Superwerder
Superwerder Jul 16 '19
Citat fra selsoe Jeg brugte deres finansiering. Fungerer ret fint. Ikke så mange dikkedarer. Du skal kreditgodkendes først. Ved levering, laver du bankoverførsel af udbetalingen og så kører afbetaling bare via betalingsservice.
Tak for svar. Og er de værdier på hjemmesiden korrekte? Dvs. 1,79% FAST rente ved 35% udbetaling og lige under 3% i ÅOP?

Hvornår fik du kontakt og dokumenter fra Jyske Finans?
Dendanskeridder
Dendanskeridder Jul 16 '19

Jeg bestilte en Model 3 LR AWD 04/07 og modtog den d. 10/07 - Altså en af deres inventory/lager modeller.
Valgte finansiering via tesla, den bedste rente opnår du ved at smide 35% i udbetaling, der lyder renten på 1.75% og åop på 2.77% + - alt efter prisen på bilen :-) 

Superwerder
Superwerder Jul 18 '19
Citat fra Dendanskeridder

Jeg bestilte en Model 3 LR AWD 04/07 og modtog den d. 10/07 - Altså en af deres inventory/lager modeller.
Valgte finansiering via tesla, den bedste rente opnår du ved at smide 35% i udbetaling, der lyder renten på 1.75% og åop på 2.77% + - alt efter prisen på bilen :-) 

Er det fast rente som der står på hjemmesiden?
webercarbmann
webercarbmann Jul 18 '19

Ja - vi har to biler finansieret på den måde. Renten er fast. 

Dennis
Dennis Jul 18 '19

Og renten er desuden den samme om man vælger 35% eller 20% i udbetaling (fik begge tilbud fra Tesla, valgte dog noget andet). :-) 

Dendanskeridder
Dendanskeridder Jul 18 '19
Citat fra Dennis

Og renten er desuden den samme om man vælger 35% eller 20% i udbetaling (fik begge tilbud fra Tesla, valgte dog noget andet). :-) 

Okay Dennis.
Den besked fik jeg ikke, han sagde tydeligt at hvis jeg ville benytte mig af lånet og jeg ville være sikker på renten de havde lovet skulle jeg ligge 35%, men igen det kommer nok helt an på prisen på modellen osv osv.

Alt i alt er det ihvertfald et rigtig billigt lån! :-)