Loading...
dk

Prisfald og pearl white multicoat nu standard | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
Superwerder
Superwerder Jul 16 '19
Priser er faldet på alle modeller, især performance. Pearl White multicoat (ikke basic white) er nu standard. Sort koster 6300kr.
bskaarup
bskaarup Jul 16 '19

Ludicrous Mode er nu standard på S/X

Elon skrev på twitter "A simple white (not pearl multi-coat)". Mon ikke det bliver rettet på hjemmesiden snart.

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Jul 16 '19
P85DK
P85DK Jul 16 '19

Selv når Trump er mest usammenhængende i sine udtaleser giver de mere mening end Tesla's prissstrategi - er det 12. prisændring i år?

Hvis jeg havde udnyttet min næsten 3 år gamle reservation og bestilt en M3 Performance i hvid med autopilot så ville den have kostet ca. 650.000 kr. og nu 6md senere koster den 500.000 kr.

Edit: Nu er konen alligevel lidt interesseret. Der er først mulighed for at prøve en M3 Performance i Bredgade d. 6. august, så jeg vil høre om der er en venlig M3 Performance ejer i Nordsjælland som vil give en tur?

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Jul 16 '19
T3S7A
T3S7A Jul 16 '19

P85DK: Elon lovede alle der reserverede tidligt dengang en gave. Gaven var at man fik lov til at betale meget mere end alle de andre - og nogle fik endda senere leveret Deres bil, end dem som betalte meget mindre og bestilt for en uge siden. 

Boris
Boris Jul 16 '19

Én af forklaringerne på de lavere priser på de dyrere M3 versioner og især M3P kan være, at Tesla har ladet den nu reducerede registreringsafgift pga. de nylige særdeles fremragende resultater i NCAP kollisionstesten af Model 3 slå igennem over for kunderne.....

bskaarup
bskaarup Jul 16 '19

NCAP giver kun kr. 2.400. M3P er faldet over 40.000

PerPower
PerPower Jul 16 '19
Med et sæt 19” tilvalg på Long Range versionen er der kun 25.000 kr op til Performance versionen. Ærgerligt at man stadig ikke kan tilvælge anhængertræk til Performance versionen.
Kims
Kims Jul 16 '19
Citat fra PerPower Med et sæt 19” tilvalg på Long Range versionen er der kun 25.000 kr op til Performance versionen. Ærgerligt at man stadig ikke kan tilvælge anhængertræk til Performance versionen.

Ja, performance model er endda med 20". Så virkelig ikke en stor forskel der.  

Boris
Boris Jul 16 '19

Og dyre Brembo bremser foran.

P85DK
P85DK Jul 16 '19

og sænket undervogn + track mode ...

Boris
Boris Jul 16 '19

Og fine dyre Michelin Pilot Sport 4 S dæk med særlig Tesla Model 3 kode, hvis relativt lave lastindeks efter sigende er årsagen til, at Performance modellen ikke må have anhængertræk.

skyblue
skyblue Jul 17 '19
Min sorte lr awd med anhængertræk ser ud til at koste det samme. 1000 mindre faktisk. Måske har de bare mange hvide Teslaer på lager. Performance er faldet kraftigt i pris. Men vi havde nok ikke købt den alligevel.
jespert
jespert Jul 17 '19
Overvejer kraftigt at bestille én performance White. Fruen har lige fået en AWD i sort. 
jespert
jespert Jul 18 '19
Bum!

TPGlad
TPGlad Jul 18 '19

Nice for nye købere. Modtog en Pearl White Model 3 for 1 måned siden. Nu er den 24.000 billigere.. Man skulle have vidst :)

jespert
jespert Jul 19 '19
Citat fra TPGlad

Nice for nye købere. Modtog en Pearl White Model 3 for 1 måned siden. Nu er den 24.000 billigere.. Man skulle have vidst :)

Også en performance ?
Ravelin
Ravelin Jul 19 '19
Havde en standard Range i ordre. Skiftet til en performance nu. Nu blir det sjovt
voersaa
voersaa Jul 22 '19

Træls for dem der betalte for en performance udgave inden prisænkningen. Jeg har en hvid AWD som jeg betalte 21k mere end nuværende pris for, lidt øv. Tror min lektie er at jeg i fremtiden ikke gider skrive mig op i flere år i forvejen når der er en væsentlig fordel i at vente lidt og få bilen til en markant bedre pris.

kapsel
kapsel Jul 22 '19

Min M3P kostede 652K da jeg bestilte og betalte.. Den samme kan fåes til 500K nu :( Mega-surt at gå glip af 150 af de lange på bare 5 måneder.

voersaa
voersaa Jul 22 '19
Citat fra kapsel

Min M3P kostede 652K da jeg bestilte og betalte.. Den samme kan fåes til 500K nu :( Mega-surt at gå glip af 150 af de lange på bare 5 måneder.

Av, det går ondt bare at læse om den afskrivning. Ikke den bedste behandling at få.

Sider: 1 2 »